NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Renault Trucks przedstawia swoje nowe ambicje w zakresie mobilności elektrycznej

Renault Trucks przedstawia swoje nowe ambicje w zakresie mobilności elektrycznej

czwartek, 10 marzec 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Renault Trucks przedstawia swoje nowe ambicje w zakresie mobilności elektrycznej

Renault Trucks D E-Tech_02

Firma Renault Trucks przedstawiła nowe ambicje w dziedzinie mobilności elektrycznej, wraz z ofertą ukierunkowaną na zapewnienie kompleksowego (360°) wsparcia dla swoich klientów, pod nazwą E-Tech.

Od kilku lat Renault Trucks oferuje coraz szerszą gamę elektrycznych pojazdów ciężarowych, a wielkość sprzedaży odzwierciedla ten szybki postęp: w 2021 r. dostarczono 249 elektrycznych pojazdów ciężarowych, a 613 zostało zamówionych.

Renault Trucks zintensyfikowało swoją strategię i zwiększyło ambicje. Producent planuje, że do 2030 r. 50% jego sprzedaży to będą pojazdy z napędem elektrycznym, a do 2040 r. 100% sprzedawanych pojazdów będzie neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla.

Aby wesprzeć te ambicje, firma Renault Trucks rozpoczyna nową erę, wprowadzając ofertę mającą na celu zapewnienie przewoźnikom kompleksowe wsparcie (360 °) w przejściu na neutralność węglową. Ta nowa oferta pojazdów elektrycznych, nazwana E-Tech i skupiająca się na wszechstronnym wsparciu klientów, zastąpi obecną ofertę pojazdów elektrycznych Z.E.

 

Renault Trucks, partner w dekarbonizacji

Oferta Renault Trucks E-Tech obejmuje zarówno gamę pojazdów elektrycznych o wysokich osiągach, jak i kompleksowe wsparcie dla klientów w zakresie transformacji energetycznej, od pierwszego zakupu do monitorowania eksploatacji ich elektrycznych pojazdów ciężarowych.

Wsparcie 360° składa się z czterech etapów:

  1. Faza wstępna, podczas której Renault Trucks pomaga klientom w opracowaniu planów dekarbonizacji oraz w analizie i określeniu ich potrzeb. Producent służy swoją wiedzą na temat rozwiązań dostępnych na rynku i zrozumieniem ograniczeń biznesowych swoich klientów.
  2. Drugi etap diagnozy, oparty na dokładnej wiedzy o działalności klienta, obejmujący analizę floty i tras oraz analizę instalacji elektrycznych w obiektach. Obejmuje ona wykorzystanie narzędzi symulacyjnych ułatwiających klientom podejmowanie decyzji i monitorowanie ich działalności, takich jak symulator redukcji emisji dwutlenku węgla i symulator zasięgu. Po przeprowadzeniu diagnozy, Renault Trucks przedstawia klientowi szczegółowe zalecenia, zawierające harmonogram wdrożenia i prognozę redukcji emisji CO2 na najbliższe lata.
  3. Następnie, faza, w której Renault Trucks staje się architektem projektu dekarbonizacji i współtworzy wraz z klientem nowy ekosystem mobilności elektrycznej. Rozwiązanie obejmuje finansowanie, z uwzględnieniem dotacji lokalnych lub rządowych, definicję i konfigurację kompletnego pojazdu ciężarowego z wyposażeniem i zabudową, urządzenia do ładowania na miejscu, umowy serwisowe, itp. W tej fazie Renault Trucks przekazuje klientowi elektryczny samochód ciężarowy, aby mógł go przetestować w rzeczywistych warunkach pracy.
  4. W ostatniej fazie, Renault Trucks pełni rolę kierownika projektu rozwiązania dekarbonizacji u klienta: instalacja urządzeń do ładowania na miejscu, szkolenie kierowców i administratorów floty, itd. Wreszcie, firma Renault Trucks i jej sieć wspiera klientów w monitorowaniu operacyjnym ich floty, dzięki łączności z pojazdami. Producent monitoruje punkty ładowania, śledzi jazdę i zużycie paliwa, sugeruje optymalizację, zaleca trasy i optymalizuje czynności obsługowe.

Przewoźnicy potrzebują praktycznego wsparcia w przejściu na pojazdy elektryczne. Renault Trucks wspiera ich w realizacji planów dekarbonizacji, zapewniając wsparcie oparte na wiedzy, przewidywaniu, bliskości, spokoju i szybkości działania.

 

Źródło: Renault Trucks

 

TAG: E-Tech, Renault, Renault E-Tech, Renault Trucks

Co możesz jeszcze przeczytać

eActros 600 w trasie po Europie na śniegu i lodzie: Samochody ciężarowe z napędem elektrycznym (Electric Trucks) są wydajne również zimą
VAN DE BRINK Martin (nld), Eurol Team de Rooy, Iveco, Trucks, portrait VAN KASTEREN Janus (nld), BOSS Machinery Team de Rooy, Iveco, Trucks, portrait VAN DEN BRINK Mitchel (nld), Eurol Team de Rooy, Iveco, Trucks, portrait during the Stage 9 of the Dakar 2023 between Riyadh and Haradh, on January 10th, 2023 in Haradh, Saudi Arabia - Photo Gigi Soldano / DPPI
IVECO z zespołami Boss Machinery De Rooy i Eurol De Rooy zwycięża w Rajdzie Dakar 2023
Bohaterowie PRL część 2 | Na Osi 1121

Najczęściej czytane

  • W czerwcowym numerze e-ROUTE online

    Volvo idzie o krok dalej w aerodynamice, MAN To...
  • Analiza wypadku samochodowego z najechaniem od tyłu na inny pojazd | ZAJAWKA Na Osi 1137

    W 1137 odcinku Na Osi analiza wypadku samochodo...
  • Poznań Motor Show, Muzeum WENA i BAUMA część 2 | ZAJAWKA Na Osi 1137

    Relacja z targów Poznań Motor Show, najstarsze ...
  • Najlepsi na start! Zostań Mistrzem Efektywnej Jazdy 
w Lidze Kierowców 2025

    Tegorocznej kampanii ShowTruck promującej noweg...
  • BAUMA 2025,odwiedziny w jednostce OSPi w muzeum WENA | ODCINEK Na Osi 1136

    W 1136 odcinku Na Osi odwiedziny w jednostce OS...

Archiwum

  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP