NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Nowe warianty zabudów dla MAN-a TGE

Nowe warianty zabudów dla MAN-a TGE

środa, 09 lipiec 2025 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Nowe warianty zabudów dla MAN-a TGE

Trójstronna wywrotka TRIGENIUS marki Meiller oraz zestaw z naczepą, z zabudową skrzyniową od BE-Combi to nowe pozycje pojazdów dostawczych MAN Truck & Bus w segmencie jednofakturowym. Oznacza to, że obecnie dostępnych jest 13 różnych wariantów, które można zamówić wprost z fabryki. Gotowe pojazdy są objęte gwarancją MAN-a i mogą być zamawiane przez klienta bezpośrednio od MAN-a, czyli z jednego źródła.

Innowacyjnym rozwiązaniem jest zestaw oferowany przez BE-Combi. Jest to pojazd MAN TGE o DMC 3,5 tony połączony z przyczepą o DMC 3,5 tony. Producent zabudów, firma BE- Combi przekształca TGE w ciągnik siodłowy, wyposażając go w ramę pomocniczą, siodło, źródło sprężonego powietrza oraz inteligentną instalację hamulcową. Do tego zestawu oferowana jest jednoosiowa naczepa 3500PLUS również marki BE-Combi z lekką zabudową skrzyniową od firmy Junge, z windą załadunkową oraz ze spojlerem dachowym. Zestaw z naczepą ma dopuszczalną masę całkowitą siedem ton.

Największą zaletą tego rozwiązania jest to, że kierowcy potrzebują jedynie prawa jazdy kategorii B – nie jest wymagane prawo jazdy kategorii C. System ten ma ładowność około 2650 kilogramów oraz przestrzeń ładunkową do 28 metrów sześciennych, co pozwala na transport dziesięciu europalet. Stanowi zatem ciekawą alternatywę dla ciężarówek o DMC 7,5 ton. Systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS i ESP, działają również w naczepie.

TRIGENIUS firmy Meiller również wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami. To solidna, zoptymalizowana pod kątem masy trójstronna wywrotka ze stali Hardox, o dużej ładowności, którą osiągnięto m.in. dzięki technologii spawania laserowego umożliwiającej łączenie ze sobą cienkich, wysokowytrzymałych blach stalowych. Zestaw z MAN TGE o DMC 3,5 tony może pomieścić do 951 kg ładunku. Z kolei w przypadku TGE o DMC 5,5 tony ładowność wynosi nawet 2600 kg. Nowością w wywrotce TRIGENIUS są również jednotonowe ucha mocujące na ścianach bocznych służące do zabezpieczania ładunku wystającego poza burtę, a także ucha mocujące w podłodze o sile trzymania dwóch ton, wysunięte na zewnątrz i dostępne zarówno z zewnątrz, jak i od wewnątrz. Firma Meiller zmodernizowała również zamknięcia burt, nadstawki burtowe i błotniki.

Certyfikowani producenci zabudów

W ramach nowego programu Certified Van Partner firma MAN Truck & Bus wprowadza wiążące ramy jakościowe dla współpracy z producentami zabudów i pojazdów specjalnych. Celem jest zapewnienie różnorodności indywidualnych rozwiązań opartych na modelu MAN TGE poprzez jasne standardy oraz wzmocnienie współpracy ze sprawdzonymi partnerami.

Certyfikację przeprowadza dział Bodybuilder Management Van na podstawie wieloetapowego procesu weryfikacyjnego. Ocenie podlegają m.in.: jakość pojazdu po zabudowie, pozytywne przejście kontroli zgodności z wytycznymi MAN oraz kompletność i aktualność profilu firmy na platformie dla producentów zabudów MAN – ABBI. Certyfikat otrzymują wyłącznie ci partnerzy, którzy spełnią wszystkie kryteria – jego ważność wynosi trzy lata. Ciągły monitoring i wyrywkowe kontrole jakości zapewniają wiarygodność i skuteczność programu.

Z kolei certyfikowani partnerzy zyskują dzięki zacieśnieniu współpracy z MAN, która obejmuje wspólne działania sprzedażowe i marketingowe, zaproszenia na spotkania techniczne i produktowe oraz dostęp do informacji technicznych i szkoleń. Wpisanie na listę polecanych producentów zabudów zwiększa także widoczność w sieci MAN oraz wśród klientów końcowych.

Dla MAN program ten oznacza większą transparentność procesu rozwoju i rozbudowy, ograniczenie liczby wizyt w serwisach oraz wzmocnienie marki dzięki wiarygodnym standardom współpracy z partnerami. Jednocześnie, dzięki sprawdzonej jakości i skoordynowanym procesom, wzrasta zadowolenie klientów.

Jako producent ciężarówek od wielu lat utrzymujemy bliskie relacje z producentami zabudów. Dzięki programowi Certified Van Partner tworzymy teraz solidne podstawy jakości, efektywności i zaufania, z korzyścią dla naszych klientów i partnerów w segmencie pojazdów dostawczych – mówi Roy Tietze, kierownik działu Van Bodybuilder Management w MAN Truck & Bus.

 

Współpraca z producentami zabudów MAN TGE

  • Rodzaj zabudowy Systemy regałowe
  • Dostawca Bott, Sortimo

 

  • Rodzaj zabudowy Usługi wykonywania zabudów nowych furgonów
  • Dostawca Kerstner

 

  • Rodzaj zabudowy Pojazdy typu Combi (Basic/Shuttle/Mobility): 8+1 miejsc
  • Dostawca MAN Individual

 

  • Rodzaj zabudowy Minibusy Intercity: 19+1 miejsc
  • Dostawca Altas

 

  • Rodzaj zabudowy Minibus Coach: 16+1 miejsc
  • Dostawca Altas

 

  • Rodzaj zabudowy Zabudowy skrzyniowe (z windą załadunkową lub BE-Combi bez)
  • Dostawca Junge, Spier

 

  • Rodzaj zabudowy Furgony z windą załadunkową Bär Cargolift
  • Dostawca Wywrotki Meiller, Scattolini, Schoon

 

Źródło: MAN Truck & Bus

TAG: 5 tony, BE-Combi, Certified Van Partner firma MAN Truck & Bus, MAN, man tge, MAN TGE o DMC 3, MAN Truck Bus, MEILLER, TRIGENIUS

Co możesz jeszcze przeczytać

Dyrektywa (UE) 2020/1057 ma zastosowanie do wszystkich pojazdów użytkowych? [Ekspert Na Osi radzi]
Dyrektywa (UE) 2020/1057 ma zastosowanie do wszystkich pojazdów użytkowych? [Ekspert Na Osi radzi]
Jan Buczek – prezes ZMPD – mówi o sankcjach nałożonych na Rosję i Białoruś oraz o reakcji tych krajów.
Relacja z AgroTargów w Czarnkowie [Na Osi 990]
Relacja z AgroTargów w Czarnkowie [Na Osi 990]

Najczęściej czytane

  • Truck Story: opowieść o śmieciarce na DAF’ie CF | Na Osi 1141

    Truck Story: opowieść o śmieciarce na DAF'ie CF...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: Wyprzedzanie na maksa! | Na Osi 1141

    Szalona jazdę pewnym dostawczakiem. Materiał po...
  • Kiedy można dołożyć do 2 godzin jazdy? | Na Osi 1141

    Kiedy można dołożyć do 2 godzin jazdy? Materiał...
  • Bauma 2025 część 6: jak powstaje ekspozycja? | Na Osi 1141

    Bauma 2025 część 6: jak powstaje ekspozycja? Ma...
  • Silniki PACCAR MX-13 napędzają rewolucyjny statek

    Choć z zewnątrz Mannheim może wyglądać całkiem ...

Archiwum

  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP