Prężnie rozwijająca się sieć stacji paliw MOYA rozpoczęła współpracę z PETRONAS Lubricants Polska.
Już wkrótce wystartuje pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych PETRONAS Syntium z technologią CoolTech™, a docelowo na wszystkich stacjach sieci obecne będą oleje i płyny eksploatacyjne Petronas. Ta marka, kojarzona z F1, dostarcza produkty o wysokiej jakości, co doskonale wpisuje się w misję Anwimu – właściciela sieci MOYA – zakładającą dostarczanie odbiorcom takich właśnie wyrobów. Odzwierciedleniem takiej wizji biznesu jest także najnowsze motto – „MOYA – daleko zajedziesz”.
„Nasze motto, „MOYA. Daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach” – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A. i dodaje: „To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw MOYA charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem”.
Więcej informacji znajdziecie na stronie MOYA Stacja.