NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Wydajności i jak najdłuższe utrzymanie na drodze, dzięki Start&Drive Excellence Predict

Wydajności i jak najdłuższe utrzymanie na drodze, dzięki Start&Drive Excellence Predict

wtorek, 06 październik 2020 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, GŁÓWNA, NEWS

Wydajności i jak najdłuższe utrzymanie na drodze, dzięki Start&Drive Excellence Predict

obsługa predykcyjna

Renault Trucks ma w swojej ofercie kontrakty serwisowe Start&Drive Excellence Predict, pozwalające na maksymalne skrócenie czasu przestoju pojazdów, a w konsekwencji zwiększenie ich wydajności i jak najdłuższe utrzymanie ich na drodze. 

Wykorzystanie telematycznych systemów zarządzania flotą pozwalających na zdalną diagnostykę pojazdu w czasie rzeczywistym w pewnym sensie zmienia zasady gry tworząc nowy poziom zaangażowania serwisu w ocenę i utrzymanie stanu technicznego obsługiwanych pojazdów. 

Wyprzedzanie potencjalnych problemów to najskuteczniejszy i stosunkowo prosty sposób na utrzymanie floty na drodze. Oznacza to regularne wykonywanie obsług zapobiegawczych w odstępach, które mają sens dla pojazdów danego typu.  

Nowe technologie gromadzenia informacji o stanie technicznym pojazdu, polegające na telematycznej transmisji danych diagnostycznych, w rewolucyjny sposób zmieniają sposób w jaki pracują nowoczesne serwisy samochodów ciężarowych. Dysponując gromadzonymi na bieżąco danymi na temat zużycia poszczególnych komponentów oraz wynikami analizy trendów w zakresie np. trwałości i niezawodności, serwisy mogą  sięgać po metody obsługi predykcyjnej, a nie tylko zapobiegawczej. Pozwala to na wymianę wrażliwych komponentów z wyprzedzeniem pozwalającym na utrzymanie maksymalnego i stałego poziomu niezawodności. 

Kontrakty serwisowe Start&Drive Excellence Predict

Renault Trucks ma w swojej ofercie kontrakty serwisowe Start&Drive Excellence Predict, pozwalające na maksymalne skrócenie czasu przestoju pojazdów, a w konsekwencji zwiększenie ich wydajności i jak najdłuższe utrzymanie ich na drodze. Ten rodzaj kontraktu bazuje na starannie dobranej strategii obsługi serwisowej, którą można określić jako obsługę predykcyjną. Podstawę stanowi zbieranie w czasie rzeczywistym danych diagnostycznych dotyczących stanu technicznego pojazdu i jego najważniejszych komponentów. W czasie rzeczywistym pobierane są takie dane jak np. przebieg, czas pracy sinika, ilość zużytego paliwa. Informacje te są przekazywane zdalnie przez pojazd do centrum monitoringu a konieczne prace serwisowe mogą być zaplanowane z wyprzedzeniem. 

Samochód Renault objęty kontraktem serwisowym Start&Drive Excellence Predict przekazuje również ewentualne kody błędów podzespołów najbardziej narażonych na zużycie. Jest to możliwe, ponieważ 80% kluczowych podzespołów, których awaria może prowadzić do przestojów (wyłączając naczepy i opony) jest nieprzerwanie monitorowanych przez różnego typu czujniki. 

Centrala czuwa

Nad wszystkim czuwa centrala monitoringu – Renault Trucks Monitoring Center – zlokalizowana w Ghent (Belgia), gdzie spływają wszystkie gromadzone dane i tam, przy pomocy specjalnego oprogramowania są analizowane – dotyczy to wszystkich jeżdżących po Europie ciężarówek Renault objętych kontraktami serwisowymi – w Polsce jest to ponad 1.000 pojazdów. Na podstawie obliczeń odpowiednich modeli matematycznych generowane są ostrzeżenia o potencjalnych uszkodzeniach zanim one jeszcze wystąpią – dla każdego z pojazdów oddzielnie. Po wykryciu nieprawidłowość centrala monitoringu niezwłocznie wysyła powiadomienie do lokalnego punktu serwisowego Klienta, który następnie kontaktuje się z Nim i umawia wizytę w serwisie mającą na celu wyeliminowanie potencjalnej usterki. Wcześniej serwis upewnia się czy nie została już wcześniej zaplanowana wizyta, tak aby możliwie jak najbardziej skrócić czas spędzony przez pojazd na serwisie.

Dzięki aktywnej usłudze Start&Drive Excellence Predict punkt serwisowy dysponuje również danymi na temat zużycia kluczowych podzespołów pojazdu (filtr paliwa, układ oczyszczania spalin, akumulatory) – informacje te są aktualizowane co 3 dni. Lokalny serwis Klienta może również połączyć się z pojazdem i za pośrednictwem telematyki odczytać bieżące wartości zużycia komponentów takich jak np.: wkład osuszacza powietrza, klocki hamulcowe czy tarcza sprzęgła. 

Dla kogo kontrakty serwisowe?

W ramach kontraktu Klient ma możliwość zdalnego programowania większości jednostek sterujących pojazdu – dotyczy to również aktualizacji oprogramowania, modyfikacji parametrów czy wgrywanie poprawek serwisowych a nawet realizacji kampanii serwisowych dotyczących oprogramowania. Wszystko to może być realizowane przez Home Dealera i dotyczy pojazdów RT T i T High, wyprodukowanych po 23 tygodniu 2016 r.

Kontrakty serwisowe Start & Drive Excellence Predict przewidziane są dla samochodów Renault Trucks serii T i T High. Modele C i K będą mogły korzystać z usługi w 2020 roku. Kontrakty Start & DriveExcellence Predict stanowią część kompleksowej oferty obsługi serwisowej, w skład której wchodzą również: Renault Trucks: Start & Drive Reference, Start & Drive Performance i EnDurance, która jest przeznaczona dla pojazdów starszych niż 5 lat.

obsługa predykcyjna

źródło: TRAILER.PL

TAG: na osi news, Renault, Start&Drive Excellence Predict

Co możesz jeszcze przeczytać

Test śmieciarki | Na Osi 1095
Fire Truck Show 1 i Truck Story: Scania T | Na Osi 1092
trucker club 17
Trucker Club 17/2021 [ODCINEK]

Najczęściej czytane

  • Iveco Massif i kilka spostrzeżeń na temat ADR | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1135 odcinku Na Osi Iveco Massif i kilka spos...
  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP