NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD

Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD

poniedziałek, 29 kwiecień 2024 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Wielozadaniowy eTruck ETM6 BYD

BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie. Odgrywa ważną rolę w branżach związanych z motoryzacją, elektroniką, energią odnawialną i transportem kolejowym. BYD to prywatna spółka technologiczna posiadająca ponad 28 000 patentów, a jej strategia działania skupia się na rozwijaniu innowacji związanych z produkcją akumulatorów, silników elektrycznych, systemów kontroli elektronicznej i układów scalonych.

W pełni elektryczny pojazd ETM6 BYD to podwozie do zabudowy z szerokim zakresem zastosowań, w tym do dystrybucji miejskiej, w logistyce czy branży komunalnej. Innowacyjność, wydajność oraz dbałość o zrównoważony rozwój pojazdu zostały docenione podczas 24. Targów Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Ekotech w Kielcach, na których ETM6 typu śmieciarka został nagrodzony medalem za najlepszy produkt.
Pojazd wyróżniał się wśród konkurencji wieloma rozwiązaniami usprawniającymi pracę w sektorze komunalnym. Główną zaletą śmieciarki o załadunku tylnym/górnym AMP CRV MINI 8 e-power jest niezależny od podwozia napęd elektryczny funkcji zabudowy, co pozwala na zwiększenie zasięgu oraz wydajności całego pojazdu, a szczelna zabudowa umożliwia transport uwodnionych odpadów. Śmieciarka CRV MINI 8 e-power wyprodukowana przez GRUPĘ AMP to wannowa zabudowa do zbierania odpadów wyposażona w przegubowo-liniowy system zagęszczania odpadów. Opróżnianie zabudowy odbywa się przez wywrót tylny ze zautomatyzowanym systemem podpór. Umieszczony z tyłu mechanizm wrzutowy pozwala na opróżnianie pojemników na śmieci od 120 do 1100 l.
Pojazd typu śmieciarka na podwoziu ETM6 wyposażony jest w innowacyjny system napędu z własnym źródłem zasilania (AMP E-PowerBox) oraz intuicyjny system obsługi wyposażony w monitor przekazujący w czasie rzeczywistym cykl pracy i stan realizowanych funkcji. Całość obsługiwana jest przy pomocy czytelnych przycisków, które dodatkowo kolorem podświetlenia informują o statusie dostępności poszczególnych funkcji. Urządzenie spełnia zapisy dyrektywy maszynowej 2006/42/WE i normy PN-EN-1501. Moduł AMP ePowerBox pozwala na niezależną pracę śmieciarki, bez korzystania z baterii trakcyjnych pojazdu. Daje to olbrzymią korzyść, zwiększając zasięg ciężarówki. Poprawnie naładowane baterie pozwalają na ciągłą pracę w systemie 8-godzinnym. Wszystkie te cechy zagwarantowały pojazdowi bezkonkurencyjność na rynku.
Podwozie ETM6 posiada dwie opcje rozstawu osi, co umożlwia wykonanie każdej zabudowy, w zależności od potrzeb biznesowych. Poczynając od śmieciarki wannowej z tylnym załadunkiem pojemników od 120 do 1100 litrów po śmieciarki z bocznym mechanizmem załadowczym pojemników od 120 do 1100 litrów oraz do opróżniania koszy przystankowych lub w parkach. Kolejnymi rozwiązaniami mogą być zabudowy: skrzyniowa z nadstawkami, wywrotki trójstronnej czy kontenerowa z windą hydrauliczną. W drugiej połowie roku planowane jest wprowadzenie zabudowy hakowej.
Kolejną cechą wyróżniającą podwozie BYD ETM6 na tle podobnych pojazdów oferowanych przez konkurencję jest dostępność największego pakietu akumulatorów trakcyjnych 126 kWh oferowanych w rozstawie osi 3360 mm. Przy tym rozstawie konkurencja jest w stanie zaoferować pojazdy z akumulatorami trakcyjnymi o maksymalnej pojemności około 80 kWh. Większa pojemność akumulatora ma bezpośredni wpływ na zasięg pojazdu, jego większą dyspozycyjność i gotowość do pracy. Dodatkowo gwarancja na akumulator trakcyjny w wypadku BYD ETM6 jest najdłuższa z oferowanych na rynku.
ETM6 charakteryzuje się nowoczesną i przestronną kabiną, wyposażoną w wygodne fotele oraz wiele funkcjonalnych schowków zapewniająch kierowcy ergonomiczną i komfortową przestrzeń pracy. Wnętrze pojazdu jest wyposażone w ekran dotykowy LED o przekątnej 10,1 cala zamontowany na płaskim panelu. Wielofunkcyjna kierownica ułatwia obsługę różnych elementów sterujących, zapewniając lepsze wrażenia z jazdy, tym samym zmniejszając zmęczenie kierowcy.
Bezemisyjny ETM6 to pojazd bardzo cichy, co pozwala na dyskretną dystrybucję nocną w obszarach miejskich. Oferuje najdłuższy na rynku zasięg jazdy w swojej klasie – do 200 km nawet z pełnym obciążeniem. Przy użyciu stacji ładowania DC 120 kW, ETM6 można naładować od 20 do 100% w ciągu 1 godziny.
Bezpieczeństwo jest kluczowym elementem projektu. ETM6 jest wyposażony w zaawansowany system wspomagania kierowcy (ADAS), który obejmuje system ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu, ostrzegania przed kolizją czołową, system wielokierunkowego (360 stopni) widzenia oraz adaptacyjny tempomat. Dzięki systemowi ADAS, ETM6 pomaga kierowcy jeździć wydajniej i bezpieczniej oraz czerpać większą przyjemność z pokonywanych kilometrów.
Źródło: Inter Cars
TAG: BYD, ETM6, ETM6 BYD, GRUPA AMP, Inter Cars, intercars, pojazdy elektryczne, śmieciarka

Co możesz jeszcze przeczytać

Fordy Rangery ze specjalistycznymi zabudowami dla straży pożarnej
Fordy Rangery ze specjalistycznymi zabudowami dla straży pożarnej
Scania Touring LBG/LNG z nagrodą Sustainable Bus Award 2025
nie zabijaj 925
Nie zabijaj, nie daj się zabić | 20/2021

Najczęściej czytane

  • Truckerskie Wesele | Na Osi 1140

    Truckerskie Wesele Faustyny i Kamila....
  • Na Osi ODCINEK 1140

    Bauma 2025 i zrobotyzowane koparki, ekspert o s...
  • Nowa wersja serwisu DAF Ready-to-Go już dostępna

    DAF Trucks ogłasza uruchomienie odświeżonego se...
  • Trucker Club ODCINEK 17/2025

    W 17 odcinku Trucker Clubu 10 część relacji z M...
  • Autotechnika Expo 2025: Inter Cars – innowacje, które zmieniają oblicze branży warsztatowej

    Największe stoisko, premierowe technologie i ro...

Archiwum

  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP