NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Renault Trucks prezentuje nową miejską ciężarówkę

Renault Trucks prezentuje nową miejską ciężarówkę

czwartek, 22 lipiec 2021 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, NEWS

Renault Trucks prezentuje nową miejską ciężarówkę

RENAULT TRUCKS PREZENTUJE NOWĄ MIEJSKĄ CIĘŻARÓWKĘ: W PEŁNI ELEKTRYCZNY POJAZD, Z NISKIM WEJŚCIEM D WIDE Z.E. LEC

Paleta produktowa elektrycznych pojazdów ciężarowych Renault Trucks powiększa się wraz z europejską prezentacją D Wide Z.E. LEC (Low Entry Cab). Ten całkowicie elektryczny pojazd jest wyposażony w nową, niską kabinę, zaprojektowaną specjalnie w celu ułatwienia operacji zbierania odpadów, optymalizując ich bezpieczeństwo, komfort i ostatecznie zwiększając efektywność.

Renault Trucks D Wide Z.E. LEC jest tak wyposażony, aby umożliwić operatorom łatwy i bezpieczny dostęp do pojazdu. Wejście do kabiny jest o 200 mm niższe niż w standardowej ciężarówce dystrybucyjnej, posiada jeden antypoślizgowy stopień i drzwi otwierane pod kątem 90°. To znacznie zmniejsza zmęczenie załogi związane z wsiadaniem i wysiadaniem z kabiny ponad 100 razy w jednym przejeździe.

Niskie położenie kabiny zapewnia doskonałą widoczność dla kierowcy, a tym samym optymalną ochronę niechronionych uczestników ruchu drogowego. W celu zwiększenia widoczności Renault Trucks zaleca stosowanie dodatkowych szyb bocznych umieszczonych w tylnej części kabiny, które są dostępne jako opcja.

Przestronna kabina tego w pełni elektrycznego samochodu ciężarowego może pomieścić kierowcę i do trzech dodatkowych członków załogi. Opcjonalna płaska podłoga zapewnia swobodę poruszania się wewnątrz pojazdu i umożliwia wsiadanie i wysiadanie zarówno z lewej, jak i z prawej strony.

Opracowany w ścisłej współpracy z firmą Estepe, Renault Trucks D Wide Z.E. LEC dostarczany jest w wersji 6×2 z kierowaną osią tylną i dostępny jest w całej Europie. Ponieważ jest pojazdem w pełni elektrycznym, nie emituje spalin i dopuszczony jest do ruchu na obszarach miejskich w strefach zeroemisyjnego transportu.

 

źródło: Renault Trucks

TAG: elektryczna ciężarówka, Estepe, Renault, Renault Trucks, Renault Trucks D Wide Z.E. LEC

Co możesz jeszcze przeczytać

99 powodów, żeby wynająć… Actrosa
Z napędem elektrycznym przez Europę: testowe ciężarówki eActros 600 kończą etap przejazdu testowego, docierając na najbardziej wysunięty na północ skrawek kontynentu
Najchętniej kupowana ciężarówka Volvo świętuje 30 lat innowacji

Najczęściej czytane

  • Truck Story: 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi 1134

    Truck Story: 60-metrowa pompa do betonu. Materi...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: Dynamiczne wybicie z rytmu | Na Osi 1134

    Analiza wypadku: Dynamiczne wybicie z rytmu. Ma...
  • Jak policjanci szkolili się na torze w Poznaniu? | Na Osi 1134

    Jak policjanci szkolili się na torze w Poznaniu...
  • Premierowy pokaz bardzo lekkiegto autotransportera polskiej marki Luggi | Na Osi 1134

    Premierowy pokaz bardzo lekkiegto autotransport...
  • Analiza wypadku z dziką zwierzyną | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1134 odcinku Na Osi analiza wypadku z dziką z...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP