NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Nowy Ford Transit Custom z zabudową izotermiczną

Nowy Ford Transit Custom z zabudową izotermiczną

czwartek, 19 grudzień 2024 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Nowy Ford Transit Custom z zabudową izotermiczną

WARSZAWA, 19 grudnia 2024 roku

Ford Transit Custom został na nowo opracowany przez Ford Pro, aby stać się godnym następcą najlepiej sprzedającego się w Europie samochodu dostawczego. W oparciu o ten model firma FC Auto System z Częstochowy przygotowała zabudowę izotermiczną.

Ford Transit, który został dostosowany do przewozu towarów w niskiej temperaturze został wyposażony w silnik 2.0 EcoBlue o mocy 136 KM z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Nadwozie to seria 300 L2, a za utrzymanie odpowiedniej temperatury odpowiada agregat chłodniczy Rivacold DDU020 z opcją grzania.

Przygotowana przez FC Auto System izolacja przestrzeni ładunkowej odbyła się przy pomocy najnowszych metod produkcji takich zabudów. Pierwszym krokiem było skanowanie 3D całej przestrzeni, dzięki czemu opracowane i wycięte na maszynach CNC ściany, dach, podłoga idealnie pasują do Transita. Drzwi i ościeżnica zostały wykonane z poliestru, a do budowy takich elementów, jak np. uchwyty wykorzystano druk 3D.

Same panele również składają się ze wzmocnionego poliestru i specjalnego rodzaju polistyrenu ekstrudowanego, który charakteryzuje się ulepszonymi właściwościami mechanicznymi i doskonałą odpornością na wilgoć. Warto wspomnieć, że panele w całości pokrywają konstrukcję pojazdu, dzięki czemu nie ma mostków termicznych.

Na uwagę zasługuje również antypoślizgowa podłoga wykonana ze wzmocnionego panelu poliestrowego z drewnem morskim. W jej dolnej części umieszczone zostały specjalne nierdzewne elementy, które chronią ją przez zniszczeniem. Zamontowany w podłodze odpływ idealnie sprawdza się w usuwaniu płynów.

Prezentowany Ford Transit Custom to wersja wyposażenia Trend. Oznacza to, że na liście udogodnień znalazła się między innymi klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury, podgrzewana przednia szyba „Quickclear”, a także system audio Ford SYNC 4 z 13” ekranem dotykowym i bezprzewodową obsługą Apple CarPlay i Android Auto

Codzienną pracę kierowcy ułatwiają czujniki parkowania, tempomat i automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu oraz niewymagający dopłaty zestaw systemów bezpieczeństwa. W jego skład wchodzi system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami lub pieszym, system kontroli pasa ruchu, system monitorowania koncentracji kierowcy, a także system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości.

W ofercie nowy Ford Transit Custom VAN występuje w odmianach – L1 o długości 5050 mm oraz L2 o długości 5450 mm i oferuje kubaturą ładunkową 5,8 do 6,8 m3. W wersji o długości L1 maksymalna długość przestrzeni ładunkowej wynosi 2602 mm, a w wersji o długości L2 3002 mm. Natomiast dopuszczalna masa ciągniętej przyczepy może wynieść nawet 2800 kg.

W ofercie znaleźć można najnowszą generację silników wysokoprężnych Ford EcoBlue o mocach 136 KM, 150 KM lub 170 KM. Standardem jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów, opcjonalnie można jednak wybrać ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów. Przekładnia automatyczna występuje w ofercie z silnikami o mocy 136 KM i 170 KM. Można także zamówić Transita Custom z napędem na wszystkie koła (Intelligent All-Wheel Drive) lub odmianę Plug-In-Hybrid o mocy 232 KM, a także wersję całkowicie elektryczną.

 

Źródło: Ford

TAG: 2.0 EcoBlue, FC Auto System, Ford, Ford Pro, ford transit custom, Rivacold DDU020, Transit

Co możesz jeszcze przeczytać

Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego w Kielcach /cz. 3 [Na Osi 1003]
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego w Kielcach /cz. 3 [Na Osi 1003]
Nowa funkcja bezpieczeństwa Mercedes-Benz Trucks: 10 pytań i odpowiedzi na temat Connected Traffic Warnings
Nowe obowiązki dla przewoźników jeżdżących na wyspy brytyjskie

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP