NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Marka Daimler Truck FUSO na targach bauma 2025: Nowe, dodatkowe warianty eCanter dla branży budowlanej i ogrodniczej

Marka Daimler Truck FUSO na targach bauma 2025: Nowe, dodatkowe warianty eCanter dla branży budowlanej i ogrodniczej

czwartek, 10 kwiecień 2025 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Marka Daimler Truck FUSO na targach bauma 2025: Nowe, dodatkowe warianty eCanter dla branży budowlanej i ogrodniczej

8 kwietnia 2025 r.

Leinfelden-Echterdingen

Na targach BAUMA 2025 (7-13 kwietnia w Monachium) marka samochodów ciężarowych Daimler FUSO prezentuje wszechstronność i różnorodność opcji zabudowy FUSO Canter w zastosowaniach budowlanych. W hali B4, na stoisku 233 bezpośrednio obok stoiska Mercedes-Benz Trucks oraz na zewnątrz FUSO prezentuje trzy różne warianty lekkiej ciężarówki.

Na stoisku FUSO Europe prezentuje FUSO Next Generation eCanter 7C18e, 7,49 t jako wywrotkę trójstronną Meiller Trigenius oraz zasilanego silnikiem wysokoprężnym 6,0 t Cantera 6S15 z zabudową skrzyniową WEHA i żurawiem. Na zewnątrz można również zobaczyć FUSO Canter 9C18, 8,55 t, z wywrotką tylnozsypową Palfinger.

FUSO Canter i eCanter: wszechstronni partnerzy do najróżniejszych zadań w branży budowlanej

Florian Schulz, Head of Sales, Marketing and Customer Services FUSO Europe: „FUSO Canter to wszechstronna lekka ciężarówka dla branży budowlanej – zarówno w wersji spalinowej i elektrycznej. Nasi klienci doceniają możliwość łatwej realizacji nawet złożonych zabudów oraz możliwość wykorzystania zwrotnego i solidnego pojazdu w codziennej pracy. W tym roku dodamy nowe warianty naszego w pełni elektrycznego eCantera nowej generacji, dzięki czemu dostępne będą również opcje żurawia i podnośnika koszowego.”

Typowymi zastosowaniami lekkich samochodów ciężarowych FUSO w przemyśle budowlanym są skrzynie wywrotki z żurawiem lub podnośnikiem koszowym. Od czwartego kwartału FUSO oferuje eCanter z nowym układem akumulatorów w podwoziu, dzięki czemu w pełni elektryczny wariant pojazdu umożliwia realizację również złożonych zabudów, takich jak żurawie i podnośniki koszowe. Pakiety akumulatorów są przesunięte dalej do tyłu w podwoziu, a dodatkowa przestrzeń między kabiną kierowcy a pakietem akumulatorów umożliwia montaż niezbędnych wsporników nadwozia. Nowe konfiguracje podwozia z nowym układem akumulatorów są dostępne w następujących wersjach:  4S15e, rozstaw osi 3,400 mm, akumulator S z podnośnikiem antenowym / 7C18e, rozstaw osi 3,400 mm, akumulator S z żurawiem / 7C18e, rozstaw osi 3,850 mm, akumulator M z podnośnikiem koszowym lub żurawiem / 7C18e, rozstaw osi 4,450 mm, akumulator M z podnośnikiem koszowym / 9C18e, rozstaw osi 3850 mm, akumulator M z żurawiem / 9C18e, rozstaw osi 4,450 mm,
akumulator M z podnośnikiem antenowym.

FUSO oferuje łącznie 85% wariantów, w których Canter z silnikiem wysokoprężnym jest dostępny w Europie jako w pełni elektryczny eCanter.

Od końca tego roku wszystkie modele FUSO Next Generation eCanter będą dostępne również z opcjonalnym hakiem holowniczym.

Alternatywne paliwo: HVO do tankowania FUSO Canter

Oprócz rozszerzenia portfolio pojazdów elektrycznych FUSO zapowiada również innowację dla konwencjonalnego Cantera: Modele FUSO Canter będą w przyszłości opcjonalnie dostępne do tankowania hydrotreatowanym olejem roślinnym (HVO), paliwem odnawialnym. Rozpoczęcie sprzedaży jest zaplanowane na koniec roku. HVO ma tę zaletę, że w porównaniu z konwencjonalnym olejem napędowym emituje mniej CO₂.

O FUSO Canter

Dzięki małemu promieniowi skrętu (jednemu z najmniejszych w swojej klasie), dużej ładowności i wszechstronności FUSO Canter od ponad sześciu dekad jest międzynarodowym bestsellerem w segmencie lekkich samochodów ciężarowych. Od momentu wprowadzenia na rynek w 1963 roku na całym świecie wyprodukowano ponad 4,5 miliona pojazdów FUSO Canter. Pojazd z silnikiem wysokoprężnym jest dostępny w pięciu klasach masy (3,5 t do 8,55 t), z sześcioma rozstawami osi (od 2500 mm do 4750 mm), trzema silnikami Powerful (130 do 1,75 KM) i trzema wariantami kabiny kierowcy (standardowa (1,7 m szerokości), komfortowa (2,0 m) i podwójna (2,0 m).

Elektryczny siostrzany model FUSO eCanter jest produkowany seryjnie od 2023 roku, teraz w 53 wariantach i trzech różnych konfiguracjach akumulatorów. eCanter jest dostępny na 38 rynkach na całym świecie, a w innych krajach planowane jest jego wprowadzenie na rynek. Już przed wprowadzeniem aktualnego modelu Next Generation eCanter firma FUSO była pionierem elektromobilności na całym świecie na różnych rynkach od 2017 roku dzięki swojemu w pełni elektrycznemu poprzednikowi i przetestowała szeroki zakres możliwych zastosowań z klientami w ramach testów flotowych. Dzięki temu FUSO ma już osiem lat doświadczenia w eksploatacji elektrycznych lekkich samochodów ciężarowych i miliony kilometrów przejechanych przez klientów w trybie czysto elektrycznym.

Canter i w pełni elektryczny eCanter są produkowane na rynek europejski w zakładzie Mitsubishi Fuso Truck Europe w Tramagal w Portugalii, a na wszystkie pozostałe rynki w zakładzie Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation w Kawasaki w Japonii.

 

Źródło: Daimler Truck Polska

TAG: Bauma 2025, budowlanka, Daimler FUSO, Daimler Truck, elektromobilność, Fuso, FUSO Canter, FUSO Canter 6S15, FUSO Canter 9C18, Fuso eCanter, FUSO Next Generation, FUSO Next Generation eCanter 7C18e, lekki samochód ciężarowych, Meiller Trigenius, Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, Mitsubishi Fuso Truck Europe, Next Generation eCanter

Co możesz jeszcze przeczytać

Master Truck Show 2021 cz. 7 i piknik
Master Truck Show 2021 cz. 7 i piknik „Z nami bezpiecznie” [ZAJAWKA Na Osi 948]
Świętujemy 1000 odcinek Na Osi! [Na osi 1000]
Świętujemy 1000 odcinek Na Osi! [Na osi 1000]
Kierowca ze świecą poszukiwany
Kierowca ze świecą poszukiwany

Najczęściej czytane

  • BAUMA 2025,odwiedziny w jednostce OSPi w muzeum WENA | ODCINEK Na Osi 1136

    W 1136 odcinku Na Osi odwiedziny w jednostce OS...
  • MAN TGE Next Level 4×4 “Made in Poland”

    W dniach 26-29 maja 2025 roku firma MAN Truck &...
  • Trucker Club ODCINEK 12/2025

    W 12 odcinku Trucker Clubu 5 część relacji z Ma...
  • Truck Story: Iveco Massif | Na Osi 1135

    W cyklu Truck Story opowieść o Iveco Massif. M...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: Na drodze też czasami jest dziko | Na Osi 1135

    Analiza wypadku: Na drodze też czasami jest dzi...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP