Firma PC Logistic z Dębicy rozbudowała swoją flotę o kolejne 15 pojazdów nowej generacji DAF wraz z 5-letnimi pakietami MultiSupport, które zapewniają mobilność i ochronę pojazdów. Umowa zawarta przez firmę z Podkarpacia to jednocześnie jubileuszowy, 300-tysięczny kontrakt MultiSupport dostarczony przez markę DAF.
Działająca już od ponad dekadę firma PC Logistic z Dębicy to przewoźnik specjalizujący się w transporcie intermodalnym w całej Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii. Przewożą też produkty płynne, w tym również materiały niebezpieczne w specjalistycznych kontenerach wymiennych.
2 kwietnia DAF Trucks Polska wraz z oddziałem Grupy Wanicki z Trzciany miała ogromną przyjemność przekazać tej firmie 15 ciągników nowej generacji DAF XG 480 – wszystkie w najnowszej specyfikacji na rok 2025. Użytkownicy tych egzemplarzy mają do dyspozycji nie tylko bardzo przestronną i ergonomiczną kabinę, lecz także dodatkowe wyposażenie, które wynosi komfort pracy i wypoczynku na najwyższy poziom. Klient zdecydował się m.in. na obracany fotel kierowcy Luxury Air z dwoma podłokietnikami oraz zintegrowaną klimatyzację postojową.
Każdy z tych pojazdów jest objęty pakietem obsługowo-naprawczym DAF MultiSupport w najbardziej kompleksowym wariancie Full Care oraz fabrycznym finansowaniem PACCAR Finance.
Do wyboru nowych ciągników podeszliśmy bardzo wnikliwie, analizując wszystkie czynniki. Przekonał nas stosunek jakości produktu do jego ceny przy aktualnych warunkach rynkowych, a także spalanie jakie można osiągać w tych pojazdach. Dbamy również o to, by nasi kierowcy pracowali w możliwie jak najlepszych warunkach, więc wybraliśmy większe kabiny oraz dodatkowe wyposażenie, które ma największy wpływ na komfort. Każdy z produktów zaoferowanych przez DAF-a, w tym finansowanie i kontrakty serwisowo-naprawcze, oceniliśmy jako korzystne i zdecydowaliśmy się z nich skorzystać. Duży wpływ na nasz wybór miała również postawa i zaangażowanie przedstawicieli marki i Grupy Wanicki, a więc panów Tomasza Kurzypa i Andrzeja Kurasa – powiedział Konrad Wójtowicz, CEO PC Logistic.
Łącznie klienci holenderskiej marki zawarli do tej pory ponad 300 tysięcy umów MultiSupport, a ta jubileuszowa – 300-tysięczna objęła jeden z nowych DAF-ów firmy PC Logistic.
Wymierne i niewymierne korzyści w zestawie
W DAF Trucks Polska doskonale rozumiemy, że przewoźnicy funkcjonują w coraz trudniejszej rzeczywistości. Nawet w najsprawniejszych, najlepiej zarządzanych firmach nie wszystko można przewidzieć. Kontrakty DAF MultiSupport gwarantują właśnie przewidywalność i pewność – kosztów, czasu naprawy czy też wysokiej wartości rezydualnej pojazdu. DAF MultiSupport to jednak znacznie więcej niż tylko naprawy i konserwacja. To rozwiązanie obejmujące wszystkie czynności związane z serwisem pojazdu ciężarowego – od wymiany filtra oleju po monitorowanie pojazdu i kontrolę kosztów. Jest to najbardziej kompletny pakiet, który pozwala klientowi poświęcić całą uwagę prowadzonej działalności. Tak, jak umowa MultiSupport otacza pojazd kompleksową opieką, tak my kompleksowo podeszliśmy do skonstruowania oferty dla klienta, która powstała dzięki ścisłej współpracy importera, PACCAR Financial i dealera – oddziału Grupy Wanicki. Uwzględniliśmy wszystko, co było ważne dla klienta, w tym specyfikację obejmującą m.in. obracany fotel kierowcy w wariancie Luxury Air, zintegrowaną klimatyzację postojową czy też system multimedialny DAF Infotainment Luxury Plus, a także indywidualne, dwukolorowe malowanie, formę finansowania, harmonogram dostaw oraz skrojone na miarę kontrakty serwisowo-naprawcze – powiedział Tomasz Kurzyp, Area Sales Manager w DAF Trucks Polska.
Produkt, który przekonuje
Świadomość, że mogłam przygotować klientowi 300-tysięczny, jubileuszowy pakiet DAF MultiSupport jest oczywiście budująca i miła, ale najważniejsze jest jednak znaczenie tej liczby. 300 tysięcy zawartych umów to potwierdzenie naszych doświadczeń z kontraktami obsługowo-naprawczymi i głosów, jakie docierają do nas od klientów. Znakomita większość przedsiębiorców, którzy po raz pierwszy zdecydowali się na ten produkt, kolejne pojazdy również zamawia z pakietami DAF MultiSupport. Naszą rolą jest optymalne dopasowanie zakresu do możliwości i potrzeb klienta, warunków eksploatacji, a także charakteru jego działalności. Odpowiednio dobrany pakiet MultiSupport to dla klienta gwarancja spokoju, przewidywalności kosztów, a dla nas – satysfakcja, że mogliśmy mu to zapewnić. Nie inaczej było w przypadku ciągników dla firmy PC Logistic, które objęte są pakietami Full Care z opcjami, których oczekiwali właściciele, jak i tymi, które my rekomendowaliśmy – podsumowała Agnieszka Kuśmierz, Commercial Services Manager w DAF Trucks Polska.
Źródło: DAF Trucks Polska