NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • IVECO dostarczy Grupie Hegelmann 150 ciągników siodłowych IVECO S-WAY LNG i 10 ciągników siodłowych IVECO S-WAY CNG

IVECO dostarczy Grupie Hegelmann 150 ciągników siodłowych IVECO S-WAY LNG i 10 ciągników siodłowych IVECO S-WAY CNG

poniedziałek, 18 lipiec 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, CIEKAWOSTKI, GŁÓWNA, NEWS

IVECO dostarczy Grupie Hegelmann 150 ciągników siodłowych IVECO S-WAY LNG i 10 ciągników siodłowych IVECO S-WAY CNG

Dążąc do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju w zakresie przewozów dalekobieżnych, Grupa Hegelmann złożyła zamówienie na 150 ciągników siodłowych IVECO S-WAY LNG oraz 10 ciągników siodłowych IVECO S-WAY CNG. Pojazdy te powiększą zieloną flotę, liczącą już 20 samochodów ciężarowych IVECO napędzanych LNG, które w ciągu ostatnich kilku lat umożliwiły spółce znaczne ograniczenie emisji CO2. Zrównoważona wydajność sprawiła, że Grupa Hegelmann ponownie zainwestowała w zaawansowane technologie LNG/CNG opracowane przez lidera rynku europejskiego. Niemal neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla eksploatacja pojazdu IVECO S-WAY LNG/CNG napędzanego biometanem możliwa jest już dziś.

John Venstra, szef działu ds. kluczowych klientów IVECO, stwierdził: „W swojej działalności Grupa Hegelmann mogła się bezpośrednio przekonać, że samochody ciężarowe IVECO S-WAY LNG stanowią realne rozwiązanie dla zrównoważonego transportu; potwierdzeniem tego jest nowe zamówienie, które Grupa złożyła po nabyciu pierwszych 20 ciągników, znacznie powiększając w ten sposób swoją flotę zasilaną gazem ziemnym. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać jej działania na rzecz dekarbonizacji transportu– to zobowiązanie, które w IVECO podzielamy i które sprawiło, że od ponad 25 lat jesteśmy pionierem w zakresie technologii gazu ziemnego”.

Flota 150 ciągników siodłowych IVECO S-WAY LNG i 10 ciągników siodłowych IVECOS-WAY CNG

Zamówione pojazdy IVECO S-WAY LNG/CNG to standardowe ciągniki siodłowe 4×2 wyposażone w obszerną kabinę Active Space z wysoką linią dachu. Ciągniki napędza zasilany gazem ziemnym silnik Cursor 13 o mocy 460 KM spełniający normy emisji Euro VI Step E. Pojazdy ciężarowe LNG są wyposażone w dwa zamontowane po obu stronach pojazdu 540-litrowe zbiorniki skroplonego gazu ziemnego, które zapewniają łączną pojemność co najmniej 390 kg skroplonego gazu BioLNG i zasięg do 1600 kilometrów, w zależności od scenariusza eksploatacji. Pojazdy ciężarowe napędzane CNG mają cztery zbiorniki gazu zamontowane po lewej i po prawej stronie, każdy o pojemności całkowitej 160 kg, które zapewniają zasięg do 670 kilometrów. Zastosowanie biometanu umożliwia Grupie Hegelmann znaczne ograniczenie emisji dwutlenku azotu i sadzy, a także emisji CO2 – nawet o 95 procent w porównaniu z samochodem ciężarowym napędzanym silnikiem wysokoprężnym, a wręcz uzyskanie ujemnego śladu węglowego w sytuacji, gdy biometan jest wytwarzany z odpadów zwierzęcych. Na przedstawicielach Grupy Hegelmann wrażenie wywarło nie tylko niskie zużycie paliwa, lecz także redukcja hałasu zasilanego gazem ziemnym silnika pojazdów IVECO S-WAY LNG/CNG. Silnik zasilany gazem ziemnym pracuje nawet o połowę ciszej niż porównywalne silniki wysokoprężne, co czyni go idealnym do użytku w strefach o ograniczonym natężeniu ruchu oraz w przypadku dostaw nocnych. Kolejną zaletą jest to, że pojazdy IVECO zasilane gazem mogą pracować również w „strefach eco”­­ ­‒ na przykład nie podlegają zakazowi nocnej jazdy samochodów ciężarowych po autostradzie A12 w dolinie Innu.

Konfiguracja wyposażenia dla Grupy Hegelmann

Zgodnie z wymaganiami Grupy Hegelmann nowe ciągniki siodłowe IVECO S-WAY LNG otrzymały dodatkowe wyposażenie mające na celu podniesienie komfortu codziennego życia kierowców. Jeśli chodzi o miejsce pracy kierowcy możemy tu wymienić fotel kierowcy Premium posiadający regulację odcinka lędźwiowego i barkowego oraz ogrzewanie i wentylację, radio DAB+ i boczne rolety przeciwsłoneczne po obu stronach. Komfortowy wypoczynek zapewnią: automatyczna klimatyzacja zintegrowana z ogrzewaniem postojowym oraz dodatkowa izolacja termiczna kabiny. W wyposażeniu kabiny znajdziemy również 50-litrową lodówkę Premium z zamrażalnikiem, inwerterz gniazdkiem 230 V, wiele gniazd USB pozwalających na ładowanie urządzeń mobilnych, a także szeroką, wygodną leżankę jednoczęściową i przestrzeń bagażową o kubaturze przekraczającej 600 litrów. Dodatkowe wyposażenie obejmuje również układ monitorowania ciśnienia w oponach, wyświetlacz obciążenia osi, reflektory w technologii LED i wiele innych elementów.

„W obecnej sytuacji zwyżkujących cen gazu LNG decyzja nie była prosta, ale świadomie zdecydowaliśmy się zaoferować zrównoważony transport w perspektywie długoterminowej” – powiedział Andreas Schmidt, dyrektor ds. sprzedaży Grupy Hegelmann / dyrektor generalny Hegelmann Niemcy.

 

Źródło: Iveco Poland

TAG: Active Space, Andreas Schmidt, biometan, CNG, emisja CO2, grupa Hegelmann, Iveco, IVECO S-WAY CNG, IVECO S-WAY LNG, John Venstra, LNG

Co możesz jeszcze przeczytać

IVECO dostarcza dwa IVECO S Way dla Scuderia Ferrari
Truck Story, Używka XXL i fabryka DAF | Na Osi 1075
Rozważny pieszy

Najczęściej czytane

  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...
  • Truck Story: Lekki ciągnik MB Axor do cystern | Na Osi 1133

    Truck Story: Lekki ciągnik MB Axor do cystern. ...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP