NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • „Gaz do dechy” – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

„Gaz do dechy” – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

piątek, 24 marzec 2023 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

„Gaz do dechy” – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

"Gaz do dechy" – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

Ford przedstawia europejskim klientom najbardziej przemyślaną, dysponującą największymi możliwościami i najbardziej wszechstronną generację w historii modelu Ranger.

Wprowadzenie na rynek popularnych wersji Wildtrak i Limited oznacza start sprzedaży najlepiej sprzedających się odmian Rangera i następuje po premierze opracowanego przez Ford Performance nowego Rangera Raptora, który stanowi topowy model w linii Rangerów.

Ford zaprojektował nowego Rangera od podstaw, aby pomóc klientom pracować efektywniej i mądrzej. Wyróżnia się odważną stylistyką nadwozia, układami napędowymi korzystającymi z najnowszych rozwiązań technicznych, między innymi 3,0-litrowego silnika wysokoprężnego V6 firmy Ford, zmodernizowanego podwozia i zawieszenia, powiększonej przestrzeni ładunkowej oraz nowoczesnego wnętrza, w którym kierowcę wspierają zaawansowane systemy asystujące i łączności.

Ceny wysokiej klasy Rangera Wildtrak rozpoczynają się od 209 600 zł netto, a ceny bogato wyposażonej wersji Limited rozpoczynają się od 201 950 zł netto. Oba modele oferowane są w wersji nadwozia Double Cab, a dostawy do klientów rozpoczęły się na początku 2023 roku.

„Ranger stał się w Europie ikoną dla nowego pokolenia klientów, którzy z przekonaniem twierdzą, że to ‚The pickup’ („gaz do dechy”)” – powiedział Hans Schep, dyrektor generalny, Ford Pro w Europie. „Ranger był już niezastąpionym pickupem w Europie, ale wykorzystaliśmy nasze globalne doświadczenie w dostarczaniu cenionych ciężarówek klientom na całym świecie, aby opracować i wprowadzić do tego atrakcyjnego modelu kompletnie nowy potencjał”.

"Gaz do dechy" – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited
"Gaz do dechy" – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

Najpopularniejsza wersja Wildtrak

Wersje Wildtrak stanowiły 60 procent sprzedaży Forda Rangera poprzedniej generacji, co świadczy o popycie na pickupy w specyfikacjach oferujących wyższy komfort i bardziej wszechstronnych, które mogą służyć klientom nie tylko jako narzędzia pracy, ale także podczas spędzania wolnego czasu.

Nowy Ranger Wildtrak oferuje wyjątkowe parametry robocze za sprawą 3,0-litrowego turbodoładowanego silnika diesla V6 firmy Ford, 2 oferowanego po raz pierwszy w gamie napędów Rangera. Układ napędowy, generujący moc 240 KM i moment obrotowy 600 Nm, współpracujący z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów, pozwala na holowanie przyczepy o masie do 3500 kg. 3

Znakomity balans między mocą i zużyciem paliwa4 zapewniają również sprawdzone 2,0-litrowe silniki wysokoprężne Forda EcoBlue. Zarówno Ranger Limited, jak i Ranger Wildtrak, mogą być wyposażone w jednostkę 2,0‑litrową EcoBlue Bi-Turbo Forda o mocy 205 KM z 10-biegową skrzynią automatyczną. Dla bazowych wersji wyposażenia XL i XLT dostępny jest również 2,0-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue o mocy 170 KM z sześciobiegową skrzynią manualną lub sześciobiegową skrzynią automatyczną.

Nowy Ranger w standardzie oferuje zaawansowane systemy, dzięki którym jazda daje więcej radości, jest bardziej relaksująca i intuicyjna, a ponadto wzrosła dzielność terenowa modelu.

"Gaz do dechy" – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

Tryby jazdy

Sześć wybieranych trybów jazdy 5 jest uzupełnieniem układu jezdnego, który został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu kątów natarcia, uzyskaniu maksymalnego wykrzyżowania i skoku koła w trudnych warunkach terenowych. Tryby Normal, Eco, Slippery (śliska nawierzchnia), Mud/Ruts (błoto/koleiny), Sand (piasek) i – w przypadku automatycznych skrzyń biegów – Tow Haul (tryb holowania) dostosowują niezbędne parametry, w tym dystrybucję mocy, kontrolę trakcji, elektroniczną kontrolę stabilności i charakterystykę przełożeń, aby podnieść efektywność w różnych scenariuszach jazdy.

Wymagający klienci pragnący podnieść terenowe możliwości samochodu, mają do wyboru dwa systemy napędu na cztery koła – z elektronicznym załączaniem obu osi w trakcie jazdy lub nowy, zaawansowany system stałego napędu na cztery koła z trybem „ustaw i zapomnij”, który jest standardem w Rangerach Wildtrak wyposażonych w silnik wysokoprężny V6 o pojemności 3,0 l.

"Gaz do dechy" – Ford publikuje cennik nowego Rangera w wersjach Wildtrak i Limited

Centrum dowodzenia

Kierowcy mogą monitorować wiele funkcji pojazdu i zmieniać parametry za pomocą największego w klasie 12,4-calowego cyfrowego zestawu zegarów, oraz 12-calowego centralnego wyświetlacza dotykowego, który obsługuje również zaawansowany system informacyjno-rozrywkowy Forda SYNC 4A®. 6

Zaawansowane systemy wspomagające kierowcę obejmują m.in. układ aktywnego wspomagania hamowania,5 system utrzymania auta na pasie ruchu,5 automatycznego hamowania podczas cofania5. Ponadto pierwszy raz dostępne w tym segmencie jest również system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, który obejmuje również holowaną przyczepę oraz posiada funkcję ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z lewej lub prawej strony podczas wyjazdu tyłem z prostopadłego miejsca parkingowego.5

Korzystając z aplikacji FordPass na smartfony, właściciele i menadżerowie flot 7 mogą zdalnie wyświetlać w czasie rzeczywistym alerty dotyczące statusu pojazdu, można również sterować wieloma systemami, w tym pierwszym w segmencie systemem strefowego oświetlenia zewnętrznego Rangera, który może selektywnie oświetlać otoczenie pickupa – to idealne rozwiązanie podczas biwakowania lub pakowania sprzętu w miejscu pracy.

Zewnętrzne wyposażenie Rangera Wildtrak obejmuje montowane w standardzie relingi dachowe ułatwiające przewożenie ładunków, a także stalowe płyty ochronne chroniące silnik i skrzynię rozdzielczą, przydatne podczas przepraw w terenie. W bogatym wnętrzu Wildtraka znajdziemy skórzane fotele z plisowanymi akcentami, podgrzewaną sportową kierownicę z kontrastowymi szwami, nastrojowe oświetlenie oraz podsufitkę w kolorze Ebony.

Dla nabywców Wildtraka, poza lakierami Agate Black Metallic, Blue Lightning, Carbonised Grey, Diffused Silver, Frozen White, Lucid Red, Arctic White i Moondust Silver, dostępnymi zarówno dla wersji Wildtrak, jak i Limited, przygotowano także dostępną wyłącznie dla tej linii Rangerów opcję lakieru nadwozia Cyber Orange.

Ranger Limited może pochwalić się również bogatym wyposażeniem standardowym, obejmującym podgrzewaną kierownicę obszytą materiałem Sensico™ opracowanym przez Forda, skórzane fotele Soho z przetłoczeniami w stylu Apex oraz konsolę pokrytą miękkim winylem.

 

# # #

 

1 Austria, Belgia, Wielka Brytania, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria i Turcja.

2 Zgodnie z oficjalnymi danymi homologacyjnymi, Ford Ranger z 3.0-litrowym silnikiem benzynowym V6 i z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów uzyskuje emisję CO2 wynoszącą 262-273 g/km (WLTP) i osiąga zużycie paliwa 10,0-10,4 l/100 km (WLTP).

3 Maksymalna zdolność holowania zależy od liczby przewożonych pasażerów, obciążenia w przestrzeni bagażowej, a także od zamontowanych akcesoriów i konfiguracji pojazdu.

4 Zgodnie z oficjalnymi danymi homologacyjnymi, Ford Ranger z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue 170 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów uzyskuje emisję CO2 wynoszącą 215-243 g/km (WLTP) i osiąga zużycie paliwa 8,2-9,3 l/100 km (WLTP).

4 Zgodnie z oficjalnymi danymi homologacyjnymi, Ford Ranger z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue 170 KM i sześciostopniową automatyczną skrzynią biegów uzyskuje emisję CO2 wynoszącą 223-247 g/km (WLTP) i osiąga zużycie paliwa 8,5-9,4 l/100 km (WLTP).

Zgodnie z oficjalnymi danymi homologacyjnymi, Ford Ranger z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue 170 KM i dziesięciostopniową automatyczną skrzynią biegów uzyskuje emisję CO2 wynoszącą 226-247 g/km (WLTP) i osiąga zużycie paliwa 8,6-9,4 l/100 km (WLTP).

Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii w cyklu WLTP, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi zawartymi w rozporządzeniach europejskich (WE) 715/2007 i (UE) 2017/1151 w aktualnym brzmieniu. Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów.

5 Systemy asystenckie wspomagania są uzupełnieniem uwagi kierowcy ale nie zastępują oceny sytuacji i konieczności kontrolowania przez niego pojazdu. Mimo ich wsparcia należy zachować zasady bezpieczeństwa na drodze. Szczegółowe informacje i ograniczenia zamieszczono w instrukcji obsługi.

6 Nie prowadź samochodu, gdy jesteś zdekoncentrowany oraz podczas korzystania z urządzeń mobilnych. W miarę możliwości korzystaj z systemów sterowania głosem. Niektóre funkcje mogą nie być dostępne, kiedy pojazd znajduje się w ruchu. Nie wszystkie systemy są kompatybilne ze wszystkimi telefonami

7 Dostępna do pobrania jest aplikacja FordPass, kompatybilna z wybranymi systemami operacyjnymi smartfonów. Transfer wiadomości i danych może być obciążony dodatkowymi opłatami.

 

 

Źródło: Ford Polska Sp. z o.o.

TAG: Ford, ford ranger, Hans Schep, Limited, pick-up, Wildtrak

Co możesz jeszcze przeczytać

Relacja z targów Hol-Expo [Na Osi 971]
Relacja z targów Hol-Expo [Na Osi 971]
Truck Story: teledyski z mniejszymi i większymi ciężarówkami w tle [Na Osi 981]
Truck Story: teledyski z mniejszymi i większymi ciężarówkami w tle [Na Osi 981]
Podmuch wiatru zmiótł auto….

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP