NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Frigo Logistics inwestuje w nową flotę

Frigo Logistics inwestuje w nową flotę

czwartek, 24 kwiecień 2025 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Frigo Logistics inwestuje w nową flotę

Frigo Logistics, wiodący operator logistyczny dla produktów wymagających kontrolowanej temperatury, inwestuje w modernizację floty. W pierwszym kwartale 2025 roku firma odebrała kilkadziesiąt nowych pojazdów i naczep.

W pierwszym kwartale nowego roku do floty Frigo Logistics dołączyło 13 ciągników siodłowych Volvo FH 460 z I-Save, 4 podwozia Volvo FL (z zabudowami JEGGER i z agregatami Carrier HE 8), 5 samochodów MAN TGM 18.250 (również z zabudowami JEGGER oraz agregatami Carrier HE 11 i Carrier HE 9), jak również 23 naczepy chłodnicze Schmitz (z agregatami Carrier Vector HE17). Zakupy zostały przeprowadzone w ramach realizacji planu rozwoju firmy.

Nasze usługi są bardzo specjalistyczne, przewozimy towary w kontrolowanej temperaturze, dlatego potrzebujemy niezawodnego sprzętu i pojazdów. Inwestycja we flotę jest więc naturalnym kierunkiem rozwoju. Nowe pojazdy są bardziej oszczędne w eksploatacji, co pozwala na optymalizację naszych operacji. Równocześnie, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych na rynku pojazdów, możemy utrzymać najwyższą jakość usług dla naszych klientów. Nowe samochody są już wykorzystywane w naszych działaniach operacyjnych, a równocześnie czekamy na odbiór kolejnych zamówionych pojazdów – mówi Krzysztof Pawlik, dyrektor zarządzający ds. transportu  Frigo Logistics.

Przed podjęciem decyzji o zakupie nowych pojazdów, Frigo Logistics przeprowadziło serie wielotygodniowych testów poszczególnych pojazdów we współpracy z partnerami biznesowymi i poszczególnymi klientami. Proces, który trwał kilka miesięcy, pozwolił na szczegółową weryfikację i analizę wszystkich parametrów technicznych, jak również ocenę efektywności pojazdów.

Faza testów była dla nas bardzo ważna w kontekście podjęcia decyzji o nowych inwestycjach. Zależy nam na tym, żeby nasza flota była nie tylko nowoczesna i spełniała aktualne wymogi pod kątem norm środowiskowych i bezpieczeństwa, ale także, aby była jak najlepiej dopasowana do typu naszych operacji. Testy pozwoliły nam na weryfikację pewnych założeń w praktyce, dzięki czemu łatwiej było podjąć ostateczne decyzje zakupowe– komentuje Krzysztof Pawlik dyrektor zarządzający ds. transportuFrigo Logistics.

O firmie Frigo Logistics

Frigo Logistics to wiodący w Polsce operator logistyczny dla produktów spożywczych wymagających kontrolowanej temperatury. Firma specjalizuje się w dystrybucji, transporcie i magazynowaniu produktów mrożonych, a także w kategorii dry, fresh oraz płynnej dla produktów spożywczych. Firma świadczy międzynarodowe usługi frachtu morskiego, lotniczego i kolejowego. Frigo Logistics obecnie obsługuje na wyłączność sześć sieci handlowych działających na polskim rynku oraz grupę około osiemdziesięciu producentów oferujących artykuły spożywcze. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.

Frigo Logistics posiada jedenaście lokalizacji: w Żninie, Błoniu koło Warszawy, Radomsku, Czeladzi, Żdżarach koło Szczecina, Lublinie oraz (po przejęciu firmy transportowej ARMIR) w Obornikach Wielkopolskich, Wrocławiu, Mysłowicach i Nowym Dworze Mazowieckim. Łącznie zatrudnia około 550 pracowników. Operuje obecnie flotą około 60 pojazdów własnych oraz flotą około 400 pojazdów na zasadzie stałej współpracy z podwykonawcami. Współpracuje z około 150 stałymi przewoźnikami. Firma Frigo Logistics powstała w 2001 roku, a od 2004 roku stanowi część Nichirei Logistics Group Inc. Koncern Nichirei zajmuje pierwsze miejsce na rynku japońskim i piąte na świecie wśród firm specjalizujących się w usługach transportowych dla branży spożywczej.

 

Źródło: Frigo Logistics

TAG: Carrier HE, Carrier HE 11, Carrier HE 8, Carrier HE 9, Carrier Vector HE17, flota, Frigo Logistics, JEGGER, MAN TGM, MAN TGM 18.250, schmitz, Volvo FH, Volvo FH 460, VOLVO FL

Co możesz jeszcze przeczytać

Nowy Ford Tourneo Custom przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim
John Deere, Syntaco - Q8 i Polskie Radio Kierowców na Agro Show / cz. 2 [Na Osi 1007]
John Deere, Syntaco – Q8 i Polskie Radio Kierowców na Agro Show / cz. 2 [Na Osi 1007]
AKCJA – POKAŻ SWOJE CACKO!

Najczęściej czytane

  • Analiza wypadku z dziką zwierzyną | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1134 odcinku Na Osi analiza wypadku z dziką z...
  • Eurowag Prime przekracza setkę: dynamiczny rozwój sieci stacji premium w Europie

    Eurowag powiększył swoją sieć stacji premium o ...
  • Iveco Massif i kilka spostrzeżeń na temat ADR | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1135 odcinku Na Osi Iveco Massif i kilka spos...
  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP