NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Lekki samochód ciężarowy FUSO Canter obchodzi swoje 60-lecie

Lekki samochód ciężarowy FUSO Canter obchodzi swoje 60-lecie

wtorek, 14 luty 2023 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, CIEKAWOSTKI, GŁÓWNA, NEWS

Lekki samochód ciężarowy FUSO Canter obchodzi swoje 60-lecie

Leinfelden-Echterdingen/Kawasaki.

FUSO – japońska spółka córka Daimler Truck i zarazem jeden z wiodących azjatyckich producentów pojazdów użytkowych – świętuje 60-lecie swojej lekkiej ciężarówki Canter. Od czasu premiery rynkowej FUSO Cantera w 1963 roku na całym świecie wyprodukowano już ponad 4,5 miliona egzemplarzy tego pojazdu.

Pierwsza generacja Cantera pojawiła się na rynku japońskim w marcu 1963 roku pod nazwą T720. Był to pojazd z kabiną umieszczoną nad silnikiem, który wówczas w swoim segmencie zachwycał doskonałymi osiągami i ekonomicznością. Począwszy od pierwszej generacji pojazdu, FUSO nieprzerwanie pracuje nad jego rozwojem, dostosowując go do wymagań klientów i społeczeństwa. Wyróżniając się osiągami i komfortem jazdy, dzięki nieustannemu doskonaleniu silników, Canter przez dziesięciolecia zyskiwał coraz lepsze parametry efektywności paliwowej oraz ekologiczności.\


Rozwój zaawansowanych technologii bezpieczeństwa na przestrzeni dekad uczynił Cantera niezawodną ciężarówką, bezpieczną dla kierowców i innych użytkowników dróg. Konstrukcja pojazdu ewoluowała, spełniając oczekiwania klientów oraz podążając za duchem czasu. Dzięki temu FUSO Canter stworzył swój własny charakterystyczny wizerunek w segmencie pojazdów użytkowych – jako bezpieczna, wygodna i ekologiczna ciężarówka, zawsze przyjazna dla kierowców i firm.

Już od lat 60-tych XX wieku FUSO rozszerzyło sprzedaż Cantera na różne rynki międzynarodowe, przez co stał się on liderem w segmencie lekkich samochodów ciężarowych na głównych rynkach całego świata. W Indonezji, jednym z pierwszych rynków zamorskich FUSO, w ciągu ostatnich 48 lat Canter konsekwentnie utrzymywał najwyższy udział rynkowy w segmencie lekkich pojazdów użytkowych. Obecnie FUSO Cantery są produkowane lokalnie w systemie CKD (completely-knocked-down) na dwunastu rynkach. Canter sprzedawany jest dziś w ponad 70 krajach świata.


W 2017 roku FUSO wprowadziło na rynek pojazd eCanter – pierwszy w Japonii produkowany seryjnie elektryczny samochód ciężarowy w segmencie lekkich pojazdów użytkowych. W 2022 roku zaprezentowano jego następcę – całkowicie zmodernizowany, w pełni elektryczny model następnej generacji. Produkcja seryjna ciężarówki Next Generation eCanter rozpocznie się w 2023 roku w zakładach FUSO w japońskim Kawasaki i portugalskim Tramagal.

 

Źródło: Daimler Truck Polska

TAG: Canter, Daimler Truck, Daimler Truck Polska, Fuso, FUSO Canter, T720

Co możesz jeszcze przeczytać

Historia o Iveco i 75 lat FSC | Na Osi 1069
Kierowca i Jego Auto: Maciej i jego Jelcz C-642K [Na Osi 944]
Kierowca i Jego Auto: Maciej i jego Jelcz C-642K [Na Osi 944]
Odszkodowanie za niezrealizowanie kontraktu [Ekspert Na Osi radzi]
Odszkodowanie za niezrealizowanie kontraktu [Ekspert Na Osi radzi]

Najczęściej czytane

  • Analiza wypadku z dziką zwierzyną | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1134 odcinku Na Osi analiza wypadku z dziką z...
  • Eurowag Prime przekracza setkę: dynamiczny rozwój sieci stacji premium w Europie

    Eurowag powiększył swoją sieć stacji premium o ...
  • Iveco Massif i kilka spostrzeżeń na temat ADR | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1135 odcinku Na Osi Iveco Massif i kilka spos...
  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP