NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • 74 tony z napędem elektrycznym

74 tony z napędem elektrycznym

poniedziałek, 21 marzec 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

74 tony z napędem elektrycznym

74 tony z napędem elektrycznym

Zelektryfikowany pojazd ciężarowy Scania, przystosowany do tworzenia zestawu o masie całkowitej 74 t, zostanie dostarczony firmie wydobywczej Boliden wiosną 2022 roku. Inwestycja wpisuje się w cel firmy, polegający na zmniejszeniu emisji CO2 o 40 procent do 2030 roku.

Zelektryfikowane pojazdy stają się powszechnym widokiem na drogach północnej Szwecji. Zelektryfikowana ciężarówka o łącznej masie 74 t wraz z ładunkiem i przyczepą, będzie wykorzystywana przez firmę przewozową Renfors Åkeri AB na 30-kilometrowej trasie po drogach publicznych przy kopalni w północnej Szwecji.

Po raz kolejny pokazujemy, że jest to technicznie możliwe przy wykorzystaniu całkowicie zelektryfikowanych pojazdów ciężarowych. Postęp następuje szybko! Aby umożliwić większej liczbie klientów wykonanie tego kroku, niezbędny jest rozwój infrastruktury. Współpraca nad tego rodzaju koncepcją dla zelektryfikowanych pojazdów ciężarowych z takimi graczami, jak Boliden, którzy chcą przyspieszyć rozwój, nie tylko w obszarze ochrony środowiska, jest bardzo cenna – mówi Fredrik Allard, szef e-mobilności w Scania.

 

Wypróbowanie zelektryfikowanego rozwiązania dla bardzo ciężkich pojazdów na tak wczesnym etapie oraz przyczynienie się do przejścia na zrównoważone rozwiązania transportowe wpisują się w naszą strategię. Zelektryfikowana ciężarówka Scania zmniejszy emisje w jednym z najważniejszych przepływów w naszej działalności i jeszcze bardziej poprawi nasze parametry klimatyczne — mówi Jonas Ranggård, kierownik programu w Boliden.

Pojazd jest częścią ścisłej i innowacyjnej współpracy pomiędzy Scania i Boliden. Otwiera ona możliwość zelektryfikowania większej liczby przepływów transportowych Boliden w przyszłości

Rozwiązania techniczne zelektryfikowanego samochodu ciężarowego oparte są na obecnej technologii seryjnej produkcji, ale z dodanymi mocniejszymi komponentami, co sprawia, że pojazd sprawdza się podczas ciężkich operacji. Ta potężna nośność i jeszcze większy zasięg są częścią rozwiązań produkowanych seryjnie przez firmę Scania w ciągu ostatnich 2 lat. Dostawa pojazdu planowana jest na drugi kwartał 2022 roku.

Projekt jest częścią REEL, Regional Electrified Logistics, inicjatywy prowadzonej przez CLOSER i wspieranej przez program Fordonsstrategisk forskning och Innovation (FFI), aby przyspieszyć przejście na zelektryfikowany transport towarowy na szwedzkim rynku.

 

Źródło: Scania

TAG: Boliden, CLOSER, elektryczna scania, Fordonsstrategisk forskning och Innovation (FFI), Fredrik Allard, Jonas Ranggård, REEL, Regional Electrified Logistics, Renfors Åkeri AB, scania, zelektryfikowany samochód ciężarowy, zmniejszenie emisji CO2

Co możesz jeszcze przeczytać

Niemiecki tuning na Master Truck Show 2021 - relacji część 6 [Na Osi 947]
Ciężarówki z Niemiec na Master Truck Show 2021 – relacji część 6 [Na Osi 947]
Gala Gigantów Transportu 2022 [Na Osi 987]
Master Truck Show 2021 charytatywnie oraz Maciek i jego Jelcz [Na Osi 944]

Najczęściej czytane

  • Uniknięcie kar za błędy w SENT w trakcie kontroli [Ekspert Na Osi radzi]

    "Czy możliwe jest uniknięcie kar za błędy w Sys...
  • MWSLiT we Wrocławiu i Jelczem w Himalaje na Spotkaniu PUT /cz. 4 [Na Osi 991]

    W przedostatniej części relacji ze Spotkania Pr...
  • Pierwsza część relacji z e-Robocze Show 2022 [Na Osi 991]

    Rozpoczynamy cykl relacji z pokazu maszyn budow...
  • Zlot oldtimerów w Zamku w Mosznej [Na Osi 991]

    Na zlocie oldtimerów w Zamku w Mosznej można by...
  • e-Robocze Show 1, oldtimery w zamku Moszna, Spotkanie Przewoźników PUT w Krzyżowej 4 [Na Osi 991]

    W odcinku: pierwsza część relacji z pokazu e-Ro...

Archiwum

  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • EKSPERCI ODPOWIADAJĄ
  • GŁÓWNA
  • KALENDARZ ADWENTOWY
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP