NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Schwarzmüller przedstawia nowe naczepy

Schwarzmüller przedstawia nowe naczepy

niedziela, 04 październik 2020 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, GŁÓWNA, NEWS

Schwarzmüller przedstawia nowe naczepy

Grupa Schwarzmüller stawia w transporcie dalekobieżnym na zupełnie nowy kierunek rozwoju. Do sprzedaży trafia właśnie RH 125 z oznaczeniem produktu Power Line. Pierwsze pojazdy opuszczą hale produkcyjne na początku przyszłego roku.

Celem konstruktorów było połączenie lekkiej konstrukcji ze znacznie większą wydajnością.

– Jako pionier lekkich konstrukcji mówimy, że sama niska masa to dla nas za mało. Chcemy ustanowić nowy standard – powiedział dyrektor generalny Roland Hartwig, ogłaszając wprowadzenie pojazdów na rynek.

Power Line obejmuje pięć typów pojazdów: Cargo do ogólnego załadunku palet, Paper i Coil o specjalnej konstrukcji do transportu papieru i stali, Mega o większej wysokości wewnętrznej i większej pojemności ładunkowej oraz wariant o użytecznej długości zwiększonej o 1,3 m. Te pięć typów pojazdów oferowanych jest w 25 odmianach. Wszystkie są zbudowane w systemie modułowym, przy czym ich zespoły, począwszy od ramy aż po nadwozie, zostały skonstruowane na nowo. Dzięki temu możliwe staje się wyposażenie każdego użytkownika w pojazd dostosowany do jego potrzeb, pozwalający mu na osiągnięcie większej wydajności.

– zaznacza Roland Hartwig.

Jesteśmy największym europejskim dostawcą rozwiązań niszowych, w tym zakresie możemy lepiej wykorzystać nasze atuty niż przy normalnych konstrukcjach. Obsługujemy tych przewoźników, którzy oczekują od swoich pojazdów większej efektywności i nie satysfakcjonuje ich to, co standardowe

Roland Hartwig

Mocne strony

Pierwszą cechą wyróżniającą nowe pojazdy dalekobieżne jest obniżona ze 150 do 125 mm wysokość szyi ramy, co korzystanie przekłada się na wysokość wewnętrzną i zwiększa pojemność ładunkową. Następny plus: nacisk osi wózka widłowego sięga 7200 zamiast dotychczasowych 5460 kilogramów. Rama jest odpowiednio bardziej wytrzymała na obciążenia a załadunek przebiega szybciej. I oczywiście pojazdy Power Line maja  lekką konstrukcję: na przykład Power Line Cargo jest o 800 kilogramów lżejszy od standardowego pojazdu. Schwarzmüller osiąga tę oszczędność masy między innymi poprzez optymalizację spoin spawalniczych i geometrii ramy.

Z nowej konstrukcji wynikają kolejne zalety. Zaliczyć można do nich lekką ścianę przednią z płyt typu „sandwich”, więcej otworów mocujących w ramie zewnętrznej, nowy zamek drzwi tylnych z uchwytem z tworzywa sztucznego i pętle do podnoszenia przy słupach plandeki dla ułatwienia obsługi, ulepszoną boczną osłonę i płynnie poruszające się środkowe słupki o większej wytrzymałości. Ulepszenia wprowadzono także w zakresie serwisowania. Identyczne błotniki na wszystkich osiach, płyty podłogowe o tej samej długości i te same typy podpór ułatwiają konserwację.

Oszczędność na paliwie

Celem projektantów naczep Power Line było zwiększenie wydajności. Uzyskano to poprzez podniesienie ładowności oraz uproszczenie obsługi i napraw. Pozytywne konsekwencje niższej masy własnej nie ograniczają się do podniesienia ładowności. Nawet przy pełnym załadunku zużycie paliwa i emisja spalin jest mniejsza, ponieważ większa ładowność pozwala zredukować liczbę kursów. Podczas jazdy bez ładunku zużycie paliwa oraz emisja CO2 zmniejsza się wprost.

– podkreślił Hartwig.

Nowa linia Power Line to kolejny wkład firmy Schwarzmüller w redukcję śladu węglowego w transporcie bez utraty wydajności

Premiera zwiastuje jubileuszowy rok 2021

Nowa rodzina pojazdów zwiastuje przyszłoroczną 150 rocznicę powstania firmy, której początkiem była kuźnia i warsztat kołodziejski założony w Passau. Budowa pojazdów ruszyła jeszcze w XIX wieku. W ciągu pięciu pokoleń, rodzina właścicieli stworzyła najbardziej wszechstronnego producenta pojazdów w Europie.

źródło: Truck&Van

TAG: na osi news, naczepy, schwarrzmuller, Truck&Van

Co możesz jeszcze przeczytać

Konferencja MAN | Na Osi 1085
Błąd w polskim tłumaczeniu Pakietu Mobilności, który zmienia cały sens przepisu!
Nie zabijaj, nie daj się zabić: Szybki slajd | Na Osi 1099

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP