NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Scania dostarczy ponad 100 elektrycznych pojazdów ciężarowych do ARC, zakładu utylizacji odpadów komunalnych z Kopenhagi

Scania dostarczy ponad 100 elektrycznych pojazdów ciężarowych do ARC, zakładu utylizacji odpadów komunalnych z Kopenhagi

wtorek, 01 marzec 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Scania dostarczy ponad 100 elektrycznych pojazdów ciężarowych do ARC, zakładu utylizacji odpadów komunalnych z Kopenhagi

Scania dostarczy ponad 100 elektrycznych pojazdów ciężarowych do ARC, zakładu utylizacji odpadów komunalnych z Kopenhagi

Scania dostarczy co najmniej 78 w pełni elektrycznych pojazdów Scania L, z dodatkowymi 23, jako opcja, do Amager Ressourcecenter (ARC). Pojazdy będą wykorzystywane do utylizacji odpadów komunalnych w regionie Kopenhagi. Pierwsze dwie ciężarówki dostarczono w grudniu 2021 roku.

Flota elektrycznych pojazdów ciężarowych, które nie emitują spalin, przyczyni się do poprawy jakości powietrza i ograniczenia hałasu, na czym skorzystają mieszkańcy duńskiego regionu stołecznego. Niskowejściowe kabiny Scania L, w większości wyposażone również w Scania City Door, poprawią warunki pracy kierowców, dzięki ich ergonomii i komfortowi, jaki zapewniają. Pojazdy są zoptymalizowane pod kątem operacji transportowych wykonywanych  miastach, które obejmują częste postoje.

Zamówienie dotyczy dostawy co najmniej 72 śmieciarek (z dodatkowymi 19 jako opcja), sześciu pojazdów z zabudową stałą (z dodatkowymi czterema jako opcja) oraz jednego hakowca (z drugim jako opcja) i obejmuje umowy obsługowo – naprawcze w okresie 8-10 lat.

Ważne było dla nas, aby pojazdy ciężarowe zapewniały wysoki poziom bezpieczeństwa i były wyposażone w nowe, innowacyjne rozwiązania z tego obszaru. Scania gwarantuje również kompleksowe szkolenia oraz silną sieć serwisową, co podnosi dyspozycyjność floty – komentuje Jacob Hartvig Simonsen, dyrektor zarządzający ARC.

 

Jednym z powodów wyboru Scania były „drzwi autobusowe” po stronie pasażera. Są one zaprojektowane jako szklane drzwi obrotowe, z jedną dużą nieprzeszkloną powierzchnią na całej wysokości, która otwiera się do wewnątrz i umożliwia szybkie wsiadanie i wysiadanie oraz zapewnia kierowcy dobrą widoczność – mówi Per Fischer, odpowiedzialny za kontrakt, ARC.

Dekarbonizacja gospodarki odpadami i recyklingu jest ważną częścią planu Kopenhagi, aby do 2025 r. stać się pierwszą na świecie stolicą neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla. Kultowa elektrociepłownia i spalarnia odpadów Amager Bakke, należąca do ARC, ze stokiem narciarskim na dachu i strefą rekreacyjną, jest symbolem zrównoważonego rozwoju miasta. ARC dąży do tego, aby elektrownia stała się pierwszym na świecie neutralnym pod względem emisji CO2 budynkiem tego typu.

Współpraca między Scania i ARC jest doskonałym przykładem tego, jak działamy razem z potencjalnymi klientami, aby wspólnie przeanalizować ich potrzeby biznesowe, określić specyfikację pojazdu oraz dostosowania operacyjne wymagane do przejścia na napęd elektryczny. Dobry produkt to za mało. Bardzo ważna jest ścisła współpraca z klientem – zespół w Danii zrobił wiele, aby zrozumieć i sprostać nowym wyzwaniom, jakie niesie ze sobą elektryfikacja Dzięki doradztwu i kompleksowemu podejściu obejmującemu cały biznes klienta, upewniamy się, że nasza oferta jest dopasowana do jego potrzeb – mówi Fredrik Allard, szef działu E-mobility w Scania.

Pierwsze dwa w pełni elektryczne pojazdy Scania L zostały dostarczone w grudniu 2021 r. Pozostała część floty trafi do klienta w 2022 r. oraz w pierwszej połowie 2023 r.

 

Źródło: Scania

TAG: Amager Bakke, Amager Ressourcecenter, Fredrik Allard, Jacob Hartvig Simonsen, kopenhaga, Per Fischer, scania, Scania City Door, Scania L

Co możesz jeszcze przeczytać

truck vs truck 929
Truck vs. Truck: IVECO Eurocargo i MAN TGL [Na Osi 929]
chaos przy zmianie systemu poboru opłat drogowych
Połowa nic nie wie – chaos przy zmianie systemu poboru opłat drogowych
Truck Race. Wyścigi ciężarówek | Na Osi 1071

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP