NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Rozwiązania podnoszące efektywność firm centralnym punktem stoiska Ford Pro podczas IAA Transportation 2024

Rozwiązania podnoszące efektywność firm centralnym punktem stoiska Ford Pro podczas IAA Transportation 2024

środa, 02 październik 2024 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Rozwiązania podnoszące efektywność firm centralnym punktem stoiska Ford Pro podczas IAA Transportation 2024

 

WARSZAWA, 18 września 2024 roku

Ford Pro potwierdza swoją pozycję lidera na rynku europejskim i zaangażowanie w elektryfikację pojazdów, prezentując na targach IAA TRANSPORTATION 2024 w pełni zelektryfikowaną gamę modeli i usługi oparte na skomunikowaniu z siecią. Targi odbywają się w Hanowerze, w dniach 17-22 września.

W prezentowanej gamie pojazdów Ford Pro z napędem elektrycznym i hybrydowym typu plug-in (PHEV) znalazł się także kompaktowy model dostawczy E-Transit Courier 1,2, na który można już składać zamówienia. Odwiedzający stoisko Ford Pro mogą również zapoznać się z gamą zelektryfikowanych Transitów, stworzonych z myślą o podniesieniu ich produktywności w firmach, w tym bestsellerowego 3 E-Transita w wersji o zwiększonym zasięgu 1,4, nowego E‑Transita Custom 1,5 oraz najnowszego Transita Connect PHEV. 1,6  Ford Pro zaplanował także podczas targów IAA TRANSPORTATION 2024 światową premierę nowego Rangera PHEV. 1,7

Klienci Ford Pro już teraz doświadczają korzyści, płynących z systemów przetwarzających dane dostarczane w czasie rzeczywistym i usług opartych na skomunikowaniu z siecią. Elementem ekspozycji na stoisku Ford Pro jest swoisty układ nerwowy FORDLiive, podnoszący produktywność flot firmowych, czyli Centrum Liiv z ekranami ściennymi «power-wall» i Agentami Liive, pomagającymi zdalnie zwiększyć dyspozycyjność pojazdów.

„Każdego dnia Ford Pro udowadnia klientom, że dane gromadzone ze skomunikowanych pojazdów mogą wydłużyć czas pracy pojazdów i zwiększyć ich dyspozycyjność, wskazać im odpowiednie dla ich firm zelektryfikowane produkty, a więc pomóc w jak najłatwiejszym przestawieniu się na nowe rozwiązania. Ford Pro, oferujący gamę nagradzanych, bestsellerowych modeli, stwarza możliwości osiągnięcia zupełnie nowego poziomu produktywności” – powiedział Hans Schep, dyrektor generalny Ford Pro na Europę.

Linia produktywnych, zelektryfikowanych modeli

Dzięki kompleksowemu odnowieniu przez Ford Pro oferty samochodów dostawczych z rodziny Transita każdy model jest teraz dostępny z napędem elektrycznym lub hybrydowym plug-in. Goście targów IAA TRANSPORT 2024 mogą na stoisku Ford Pro obejrzeć pełną gamę Transitów, w tym kilka modeli debiutujących w Europie:

  • E-Transit Courier. Wprowadzony przez Ford Pro na początku 2024 roku nowy kompaktowy Transit Courier ma już wariant w pełni elektryczny – model E-Transit Courier, na który otwarto właśnie listy zamówień. Potwierdzona pojemność użytkowa akumulatora, wynosząca 43 kWh sprawia, że elektryczny model dostawczy może przejechać na czystej energii elektrycznej do 300 km, przewieźć do 700 kg ładunku 9 i dysponuje o 25% większą przestrzenią ładunkową, niż Transit Courier poprzedniej generacji. Doładowanie akumulatora w zakresie od 10 do 80% przy użyciu standardowej ładowarki prądu stałego o mocy 100 kW zajmuje około 23 minuty.10 Produkcja modelu rozpocznie się pod koniec 2024 roku, a pierwsze dostawy spodziewane są w roku 2025.
  • E-Transit. Większą grupę klientów będzie wspierać nowa wersja najlepiej sprzedającego się dwutonowego elektrycznego samochodu dostawczego w Europie – model E‑Transit, dysponujący akumulatorem o pojemności 89 kWh. Zasięg wydłużono do 402 km, a w standardzie znajduje się pompa ciepła i rozwiązania zapewniające szybsze ładowanie. 1,4 Model skierowany jest do firm, w których samochody pokonują dłuższe trasy lub wymagają większej mocy dla urządzeń pokładowych, jak agregaty chłodnicze wykorzystywane w dostawach artykułów spożywczych. Listy zamówień na wersję o zwiększonym zasięgu zostaną otwarte w październiku, a produkcja rozpocznie się na początku 2025 roku.
  • E-Transit Custom. Elektryczna wersja najlepiej sprzedającego się w Europie jednotonowego samochodu dostawczego, będącego siłą napędową przedsiębiorstw, których wartość dla gospodarek UE i Wielkiej Brytanii szacuje się na ponad bilion euro11, jest obecnie produkowana w „fabryce przyszłości” Ford Otosan, a pierwsze dostawy do klientów na wybranych rynkach już się rozpoczęły. Trwa również produkcja modelu Transit Custom PHEV 1,12, przeznaczonego dla klientów, którym bardziej odpowiada hybrydowy układ napędowy.
  • Transit Connect PHEV. Najnowsza generacja Transita Connect dociera właśnie do odbiorców, a podczas targów IAA TRANSPORTATION 2024 zadebiutuje w Europie Transit Connect PHEV z hybrydowym układem napędowym typu plug-in. Wysoce atrakcyjny w tym segmencie zasięg 118 km, które model może pokonać w trybie czysto elektrycznym, obniża znacząco koszty eksploatacji. Klienci mogą wybrać również nowy wariant nadwozia FlexCab, sprawdzający się zarówno podczas transportu załóg, jak i towaru. Model oferuje również opcję ładowanie prądem stałym o mocy do 40 kW, co pozwala na doładowanie akumulatora w zakresie od 5 do 80% w około 26 minut. 13

Poza najnowszymi modelami rodziny zelektryfikowanych i skomunikowanych Transitów, podczas IAA TRANSPORT 2024 Ford Pro zaprezentował całemu światu również nowego Rangera PHEV.


1 Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii WLTP, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi regulaminów europejskich (WE) 715/2007 i (WE) 2017/1151 w aktualnym brzmieniu. Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów.
2 Zasięg do 300 km przy w pełni naładowanym akumulatorze E-Transita Couriera. Szacowany dystans według Ogólnoświatowej Zharmonizowanej Procedury Testów Pojazdów Lekkich (WLTP) i z załączonym opcjonalnym ogranicznikiem prędkości do 120 km/h. . Przedstawione dane służą do celów porównawczych i powinny być zestawiane wyłącznie z danymi dotyczącymi innych pojazdów testowanych zgodnie z tymi samymi procedurami technicznymi. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).
3 Na podstawie danych za cały rok od S&P Global, dawniej IHS Markit Insight. Austria, Belgia, Wielka Brytania, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria.
4 Zasięg do 402 km przy w pełni naładowanym akumulatorze E-Transita z opcją rozszerzonego zasięgu. Szacowany dystans według Ogólnoświatowej Zharmonizowanej Procedury Testów Pojazdów Lekkich (WLTP). Przedstawione dane służą do celów porównawczych i powinny być zestawiane wyłącznie z danymi dotyczącymi innych pojazdów testowanych zgodnie z tymi samymi procedurami technicznymi. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).
5 Zasięg do 337 km przy w pełni naładowanym akumulatorze E-Transita Customa. Szacowany dystans według Ogólnoświatowej Zharmonizowanej Procedury Testów Pojazdów Lekkich (WLTP). Przedstawione dane służą do celów porównawczych i powinny być zestawiane wyłącznie z danymi dotyczącymi innych pojazdów testowanych zgodnie z tymi samymi procedurami technicznymi. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).
6 Oficjalne dane homologacyjne dotyczące zasięgu, zużycia paliwa i emisji CO2 zostaną podane przed rozpoczęciem sprzedaży. Zgodnie ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Badania Pojazdów Lekkich (WLTP). Przy w pełni naładowanym akumulatorze można osiągnąć zasięg 118 km, zależy to od serii i konfiguracji montowanego akumulatora. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).
7 Oficjalne dane homologacyjne dotyczące zużycia paliwa i emisji CO2 zostaną podane przed rozpoczęciem sprzedaży. Zgodnie ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Badania Pojazdów Lekkich (WLTP). Przy w pełni naładowanym akumulatorze można osiągnąć zasięg 45 km, zależy to od serii i konfiguracji montowanego akumulatora. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od wielu czynników (warunków pogodowych, stylu jazdy, profilu trasy, stanu technicznego pojazdu i wieku oraz kondycji akumulatora litowo-jonowego).
9 Dopuszczalna ładowność może się różnić w ramach gamy modelowej, w zależności od akcesoriów i konfiguracji pojazdu. Informacje na temat ładowności danego pojazdu znajdują się na etykiecie na ramie otworu drzwiowego. Zawsze odpowiednio zabezpieczaj ładunek.
10 Podane szacunkowe wartości dotyczą E-Transita Couriera. Rzeczywiste parametry czasu i prędkości ładowania będą się różnić w zależności od rodzaju używanej domowej lub publicznej ładowarki, a także innych czynników (w tym pogody, temperatury otoczenia, stylu jazdy, profilu jazdy, stanu pojazdu, wieku oraz stanu akumulatora litowo-jonowego oraz jego temperatury pracy).
11 Raport Centre for Economics and Business Research z maja 2024 r., szacujący aktywność gospodarczą w branżach zależnych od samochodów dostawczych na pięciu rynkach krajowych plus UE.  Raport powstał na zlecenie H+K Strategies i Ford Motor Company.
 12 Ford Transit Custom Plug-In Hybrid, zgodnie z homologacją: emisja CO2 33-50 g/km WLTP, homologowane zużycie paliwa 1,4-2,2 l/100 km WLTP i zasięg jazdy bezemisyjnej w trybie w pełni akumulatorowym 44-56 km WLTP.
13 Podane wartości dotyczą Transita Connect PHEV. Rzeczywiste parametry czasu i prędkości ładowania będą się różnić w zależności od rodzaju używanej domowej lub publicznej ładowarki, a także innych czynników (w tym pogody, temperatury otoczenia, stylu jazdy, profilu jazdy, stanu pojazdu, wieku oraz stanu akumulatora litowo-jonowego oraz jego temperatury pracy).

Źródło: Ford

TAG: E-Transit, E-Transit Courier, E-Transit Custom, elektromobilność, elektryfikacja pojazdów, Ford, Ford Pro, IAA Transportation 2024, Transit Connect PHEV

Co możesz jeszcze przeczytać

Historia pewnego modelu auta i rzut oka na początki MANa | ZAJAWKA Na Osi 1073
Truck Story: youngtimer Premium | Na Osi 1033
Polak w ciężarowej F1

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP