NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Pięć nowych Actrosów w Eneris SA

Pięć nowych Actrosów w Eneris SA

wtorek, 20 czerwiec 2023 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Pięć nowych Actrosów w Eneris SA

Warszawa.

Licząca już około 300 pojazdów ciężarowych, w tym ponad 100 Mercedesów, flota Eneris SA powiększyła się o kolejnych pięć śmieciarek firmy Terberg na podwoziu najnowszego Actrosa 2633. Dwie z nich trafiły na Dolny Śląsk, gdzie obsługują mieszkańców Świdnicy i Strzegomia, trzy natomiast do oddziału spółki w Pile.

Grupa Eneris jest wieloletnim użytkownikiem marki Mercedes-Benz. Podwozia wszystkich typoszeregów Actrosa doskonale sprawdzają się w roli pojazdów komunalnych, między innymi ze względu na dużą wytrzymałość i długą żywotność.

Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi, topowymi dostawcami, nie możemy sobie pozwolić na niesprawdzone modele – wyjaśnia Robert Kołodziejski, dyrektor ds. logistyki i eksploatacji w Eneris Surowce SA. – Stąd też nasza długa historia użytkowania Mercedesów. Decydują o tym warunki przetargów, które co roku ogłaszamy – odpowiedź Mercedesa często jest po prostu najlepsza. Spełnia dwa kluczowe kryteria: korzystnej ceny oraz dostępności pojazdów. Dzięki temu, że mamy partnerskie relacje i jesteśmy w stałym kontakcie, wiemy, czego się spodziewać i mamy pewność, że nasze zamówienie będzie zrealizowane w rozsądnym czasie. Ważne jest też to, że rozmawiamy z importerem na poziomie centrali, dzięki czemu nie musimy prowadzić negocjacji u różnych dealerów, a lokalizacje, w których odbieramy pojazdy są dostosowane do naszych potrzeb.

Jedna z najnowszych pięciu śmieciarek na podwoziu Actrosa 2633 trafiła do Świdnicy. Jednokomorowa zabudowa firmy Terberg umożliwia zbiórkę odpadów różnego rodzaju, a o tym, jakie będą zbierane podczas konkretnego kursu, informuje umieszczona na masce tabliczka. Dziennie pojazd pokonuje trasę 100-200 km.

Nie są to wielkie przebiegi, ale wymagają ciągłych przystanków, dlatego wytrzymałość pojazdu ma ogromne znaczenie. Mercedesy są pod tym względem praktycznie niezawodne, a w razie jakichkolwiek problemów serwis działa skutecznie i szybko – wyjaśnia Robert Kołodziejski. – Oczywiście zużycie paliwa także jest dla nas istotne, niemniej pod tym względem wiele zależy też od tego, w jakim terenie śmieciarka się porusza. W miejscowościach górskich będzie to wyglądało zupełnie inaczej niż w niewielkim mieście na Mazowszu.

Praca kierowcy pojazdu zbierającego odpady wymaga ogromnej uważności, szczególnie w gąszczu wąskich uliczek osiedlowych, gdzie zdarzają się często piesi, rowerzyści, biegają dzieci, a dodatkowo trzeba manewrować między zaparkowanymi samochodami.

Nasi kierowcy potrzebują komfortowego narzędzia pracy, spędzają w kabinie cały dzień i muszą być bardzo skoncentrowani – mówi Robert Kołodziejski. – W Actrosie mają zapewnioną świetną widoczność i wygodę, są bardzo zadowoleni z tych pojazdów. To również jest dla nas jeden z kluczowych powodów, dla których od tylu lat rozwijamy współpracę z marką i mamy zamiar ją kontynuować w kolejnych.

 

Źródło: Daimler Truck Polska

TAG: Actros, Actros 2633, Eneris SA, Eneris Surowce SA, flota Mercedes, flota Mercedesów, grupa eneris, Mercedes, Mercedes Benz, śmieciarki, terberg

Co możesz jeszcze przeczytać

Wyniki działalności Renault Trucks za rok 2022: transformacja energetyczna wspierana solidnymi wynikami
Wyniki działalności Renault Trucks za rok 2022: transformacja energetyczna wspierana solidnymi wynikami
Oławski Jelcz, elektryczne Renault i Maxus 9 Deliver | ZAJAWKA Na Osi 1130
Daimler Truck koncentruje się na rozwoju 
w sektorze obronnym

Najczęściej czytane

  • Truck Story: 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi 1134

    Truck Story: 60-metrowa pompa do betonu. Materi...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: Dynamiczne wybicie z rytmu | Na Osi 1134

    Analiza wypadku: Dynamiczne wybicie z rytmu. Ma...
  • Jak policjanci szkolili się na torze w Poznaniu? | Na Osi 1134

    Jak policjanci szkolili się na torze w Poznaniu...
  • Premierowy pokaz bardzo lekkiegto autotransportera polskiej marki Luggi | Na Osi 1134

    Premierowy pokaz bardzo lekkiegto autotransport...
  • Analiza wypadku z dziką zwierzyną | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1134 odcinku Na Osi analiza wypadku z dziką z...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP