NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • All
  • Pick-upy Forda serii F niepokonane od 47 lat w rankingu najchętniej kupowanych ciężarówek w Ameryce

Pick-upy Forda serii F niepokonane od 47 lat w rankingu najchętniej kupowanych ciężarówek w Ameryce

poniedziałek, 22 styczeń 2024 / Opublikowane w All, GŁÓWNA, NEWS

Pick-upy Forda serii F niepokonane od 47 lat w rankingu najchętniej kupowanych ciężarówek w Ameryce

Historia Forda pełna jest rekordów, którymi firma może się chwalić, jednak ostatnim powodem do dumy jest utrzymywanie pozycji lidera sprzedaży pick‑upów w USA przez prawie pół wieku. W 2023 roku ponad 700 000 klientów zdecydowało się na zakup nowego pick‑upa serii F, co czyni go najlepiej sprzedającą się ciężarówką w Stanach Zjednoczonych przez 47 lat z rzędu.

„Nasza doskonała passa trwa już od czterech pokoleń klientów i przetrwała dłużej, niż całe życie wielu innych popularnych produktów konsumenckich, w tym płyt kompaktowych i odtwarzaczy mp3, a także całej branży stacjonarnych wypożyczalni wideo” – mówi Robert Kaffl, dyrektor ds. sprzedaży w USA.

Seria F wciąż się rozwija i w 2023 r. ma też na koncie drugi rekord. Utrzymała pozycję najlepiej sprzedającego się modelu w Stanach Zjednoczonych od 42 lat z rzędu1. Sukces serii F jest świadectwem zaangażowania zespołu Forda w dążenie do doskonałości, innowacyjności i zrozumienia potrzeb klientów. Pick-upy Forda legitymują się oznaczeniem Built Ford Tough®, będącym wyrazem ich wytrzymałości, niezawodności i wszechstronności, na których klienci mogą polegać od niemal pół wieku.

Seria F pokazuje również, w jaki sposób wprowadzane są w Fordzie innowacje. Ostatnio są to nowe rozwiązania cyfrowe: systemy takie jak Pro Power Onboard2, który pomaga klientom w utrzymywaniu zasilania w miejscu pracy, a także w zasilaniu gospodarstw domowych w przypadku przerwy w dostawie prądu. Pick-up oferuje także funkcje, które ułatwiają korzystanie z haka holowniczego i holowanie przyczepy, a nawet system BlueCruise, który umożliwia jazdę autostradą bez konieczności używania rąk przez kierowcę3.

Jednym z kluczy do sukcesu serii w 2023 roku jest różnorodność układów napędowych Forda. Firma rozumie, że właściciele tego typu samochodów mają wyjątkowe potrzeby, niezależnie od tego, czy korzystają z nich na placu budowy, w gospodarstwie rolnym, czy też wybierają się na weekendową wycieczkę.

Ford F-150® PowerBoost Hybrid zdobył ostatnio tytuł najlepiej sprzedającego się pełnowymiarowego pick‑upa hybrydowego w Ameryce1 i zajmuje drugie miejsce wśród pick‑upów wszystkich segmentów, za Fordem Maverick®.

Elektryfikacja serii F wyraźnie nabiera rozpędu – F-150 Lightning® jest najlepiej sprzedającym się pełnowymiarowym elektrycznym pickupem w USA,1 wpisując trzeci laur do sukcesu amerykańskich pick‑upów Forda. F-150 Lightning jest doskonałym przykładem zaangażowania Forda w zrównoważony rozwój motoryzacji bez ograniczeń w zakresie mocy i osiągów.

 

Przyszłość serii F zapowiada się optymistycznie – w pierwszej połowie 2024 roku planowane jest rozpoczęcie produkcji nowych modeli F-150 z napędem benzynowym i hybrydowym. Skupienie się koncernu na dalszym konstruowaniu modeli benzynowych, hybrydowych i elektrycznych wynika z planów oferowania każdemu klientowi samochodu użytkowego, który idealnie wpasuje się w jego styl życia.

Długotrwałe tradycje serii F są nie tylko wynikiem ciągłego dążenia do doskonalenia modeli Forda, ale także odzwierciedleniem zaufania między firmą a klientami. „Jesteśmy głęboko wdzięczni za możliwość służenia naszym klientom i zobowiązujemy się do dalszego pomagania w rozwoju ich firm każdego dnia” – deklaruje Robert Kaffl.

1  Na podstawie całkowitej sprzedaży od 1977 do listopada 2023 r. i wewnętrznych prognoz Forda.

2Szczegółowe informacje na temat korzystania zamieszczono w instrukcji obsługi.

3Ford BlueCruise wymaga aktywacji modemu i abonamentu na usługi powiązane z komunikacją sieciową, zapewniającego regularne aktualizacje map, aplikacji FordPass®. Pojazdy wyposażone w Ford BlueCruise są dostarczane z 90-dniowym okresem próbnym lub 3-letnim planem usługi BlueCruise powiązanych z komunikacją sieciową, po którym wymagany jest zakup abonamentu.

 

 

Źródło: Ford

TAG: Built Ford Tough, Ford, ford f, pick‑up, Robert Kaffl, USA

Co możesz jeszcze przeczytać

Słupsk jako pierwszy testuje autobus elektryczny Scania
Słupsk jako pierwszy testuje autobus elektryczny Scania
Profesjonaliści na TransLogistyce
Truck Story: Mercedes-Benz Actros BLUETEC | Na Osi 1109

Najczęściej czytane

  • ODCINEK Na Osi 1157

    W 1157 odcinku Na Osi tymczasowe drogi modułowe...
  • Amerykański zakątek na XXI Ultor Master Truck Show – część 9 | Na Osi 1156

    Amerykański zakątek na XXI Ultor Master Truck S...
  • Cmoknięcie w barierkę | Na Osi 1156

    Nie zabijaj, nie daj się zabić: Cmoknięcie w ba...
  • Sprawa transportu niekomercyjnego | Na Osi 1156

    Sprawa transportu niekomercyjnego. Materiał poc...
  • Test Mercedesa Actrosa | Na Osi 1156

    Test Mercedesa Actrosa. Materiał pochodzi z 115...

Archiwum

  • październik 2025
  • wrzesień 2025
  • sierpień 2025
  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP