NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • All
  • Pick-upy Forda serii F niepokonane od 47 lat w rankingu najchętniej kupowanych ciężarówek w Ameryce

Pick-upy Forda serii F niepokonane od 47 lat w rankingu najchętniej kupowanych ciężarówek w Ameryce

poniedziałek, 22 styczeń 2024 / Opublikowane w All, GŁÓWNA, NEWS

Pick-upy Forda serii F niepokonane od 47 lat w rankingu najchętniej kupowanych ciężarówek w Ameryce

Historia Forda pełna jest rekordów, którymi firma może się chwalić, jednak ostatnim powodem do dumy jest utrzymywanie pozycji lidera sprzedaży pick‑upów w USA przez prawie pół wieku. W 2023 roku ponad 700 000 klientów zdecydowało się na zakup nowego pick‑upa serii F, co czyni go najlepiej sprzedającą się ciężarówką w Stanach Zjednoczonych przez 47 lat z rzędu.

„Nasza doskonała passa trwa już od czterech pokoleń klientów i przetrwała dłużej, niż całe życie wielu innych popularnych produktów konsumenckich, w tym płyt kompaktowych i odtwarzaczy mp3, a także całej branży stacjonarnych wypożyczalni wideo” – mówi Robert Kaffl, dyrektor ds. sprzedaży w USA.

Seria F wciąż się rozwija i w 2023 r. ma też na koncie drugi rekord. Utrzymała pozycję najlepiej sprzedającego się modelu w Stanach Zjednoczonych od 42 lat z rzędu1. Sukces serii F jest świadectwem zaangażowania zespołu Forda w dążenie do doskonałości, innowacyjności i zrozumienia potrzeb klientów. Pick-upy Forda legitymują się oznaczeniem Built Ford Tough®, będącym wyrazem ich wytrzymałości, niezawodności i wszechstronności, na których klienci mogą polegać od niemal pół wieku.

Seria F pokazuje również, w jaki sposób wprowadzane są w Fordzie innowacje. Ostatnio są to nowe rozwiązania cyfrowe: systemy takie jak Pro Power Onboard2, który pomaga klientom w utrzymywaniu zasilania w miejscu pracy, a także w zasilaniu gospodarstw domowych w przypadku przerwy w dostawie prądu. Pick-up oferuje także funkcje, które ułatwiają korzystanie z haka holowniczego i holowanie przyczepy, a nawet system BlueCruise, który umożliwia jazdę autostradą bez konieczności używania rąk przez kierowcę3.

Jednym z kluczy do sukcesu serii w 2023 roku jest różnorodność układów napędowych Forda. Firma rozumie, że właściciele tego typu samochodów mają wyjątkowe potrzeby, niezależnie od tego, czy korzystają z nich na placu budowy, w gospodarstwie rolnym, czy też wybierają się na weekendową wycieczkę.

Ford F-150® PowerBoost Hybrid zdobył ostatnio tytuł najlepiej sprzedającego się pełnowymiarowego pick‑upa hybrydowego w Ameryce1 i zajmuje drugie miejsce wśród pick‑upów wszystkich segmentów, za Fordem Maverick®.

Elektryfikacja serii F wyraźnie nabiera rozpędu – F-150 Lightning® jest najlepiej sprzedającym się pełnowymiarowym elektrycznym pickupem w USA,1 wpisując trzeci laur do sukcesu amerykańskich pick‑upów Forda. F-150 Lightning jest doskonałym przykładem zaangażowania Forda w zrównoważony rozwój motoryzacji bez ograniczeń w zakresie mocy i osiągów.

 

Przyszłość serii F zapowiada się optymistycznie – w pierwszej połowie 2024 roku planowane jest rozpoczęcie produkcji nowych modeli F-150 z napędem benzynowym i hybrydowym. Skupienie się koncernu na dalszym konstruowaniu modeli benzynowych, hybrydowych i elektrycznych wynika z planów oferowania każdemu klientowi samochodu użytkowego, który idealnie wpasuje się w jego styl życia.

Długotrwałe tradycje serii F są nie tylko wynikiem ciągłego dążenia do doskonalenia modeli Forda, ale także odzwierciedleniem zaufania między firmą a klientami. „Jesteśmy głęboko wdzięczni za możliwość służenia naszym klientom i zobowiązujemy się do dalszego pomagania w rozwoju ich firm każdego dnia” – deklaruje Robert Kaffl.

1  Na podstawie całkowitej sprzedaży od 1977 do listopada 2023 r. i wewnętrznych prognoz Forda.

2Szczegółowe informacje na temat korzystania zamieszczono w instrukcji obsługi.

3Ford BlueCruise wymaga aktywacji modemu i abonamentu na usługi powiązane z komunikacją sieciową, zapewniającego regularne aktualizacje map, aplikacji FordPass®. Pojazdy wyposażone w Ford BlueCruise są dostarczane z 90-dniowym okresem próbnym lub 3-letnim planem usługi BlueCruise powiązanych z komunikacją sieciową, po którym wymagany jest zakup abonamentu.

 

 

Źródło: Ford

TAG: Built Ford Tough, Ford, ford f, pick‑up, Robert Kaffl, USA

Co możesz jeszcze przeczytać

Jakie są dopuszczalne przypadki wyjmowania karty kierowcy? | Na Osi 1040
Na rowerze po pijaku? | Nie zabijaj, nie daj się zabić 23/2021
Zasady zwolnienia kierowców z kwarantanny

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP