Pod koniec października odbyła się kilkugodzinna dyskusja on-line, w której udział brali przedstawiciele stowarzyszeń przewoźników drogowych, związków zawodowych kierowców i Ministerstwa Infrastruktury. Rozmawiano na temat propozycji zmian w ustawach o transporcie drogowym i o czasie pracy kierowców.
Strona społeczna przedstawiła swoje uwagi do tego projektu, wskazując na zagrożenia, jakie rodzi jego obecna postać. Przedstawiciele Ministerstwa – wiceminister Rafał Weber i dyrektor Departamentu Transportu Drogowego Bogdan Oleksiak – pilnie wysłuchali tych racji i wstępnie zgodzili się na większość propozycji. Jak informuje ZMPD – przedsiębiorcy z branży międzynarodowego transportu drogowego będą zabiegać o wdrożenie pozostałych ważnych postulatów, które zminimalizują wzrost przewidywanych kosztów pracowniczych oraz sankcji za naruszenia przepisów ustawy.
źródło: ZMPD



![Prezes ZMPD Jan Buczek o roli transportu w czasach pandemii [Na Osi 986] Prezes ZMPD Jan Buczek o roli transportu w czasach pandemii [Na Osi 986]](https://naosi.pl/wp-content/uploads/2022/07/986-zmpd-problemy-cz-10-2-370x240_c.jpg)

![Diabelskie skrzyżowanie. Ciągle jeżdżą jak chcą. [Nie zabijaj, nie daj się zabić 36/2021] Diabelskie skrzyżowanie. Ciągle jeżdżą jak chcą. [Nie zabijaj, nie daj się zabić 36/2021]](https://naosi.pl/wp-content/uploads/2021/08/nie-zabijaj-nie-daj-się-zabić-941-36-2021-www-370x240_c.jpg)

