NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Ford rozszerza ofertę kampera Nugget nowej generacji o warianty z dłuższym rozstawem osi oraz Active

Ford rozszerza ofertę kampera Nugget nowej generacji o warianty z dłuższym rozstawem osi oraz Active

piątek, 23 sierpień 2024 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Ford rozszerza ofertę kampera Nugget nowej generacji o warianty z dłuższym rozstawem osi oraz Active

WARSZAWA, 22 sierpnia 2024 roku

Ford rozszerza gamę wersji kampera Transit Custom Nugget nowej generacji, oferując nowe warianty i zaawansowane funkcje, zaprojektowane z myślą o wszechstronności i komforcie korzystania z samochodu w podróży i na kempingu.

Nowy wariant Active wyróżnia się bardziej wszechstronną stylistyką, poprawiającą odporność nadwozia podczas wypraw i wyposażeniem dostosowanym do plenerowego stylu życia, natomiast wariant o dłuższym rozstawie osi pozwolił na zwiększenie przestrzeni kuchennej i magazynowej, dzięki czemu użytkownicy mogą w pełni wykorzystać potencjał kampera.

Nowego Transita Custom Nugget można teraz zamówić również z elastycznymi opcjami napędu hybrydowego plug-in i napędu na wszystkie koła, zapowiadanym podczas ubiegłorocznej premiery kampera nowej generacji w specyfikacji Titanium z uchylnym dachem, silnikiem EcoBlue o mocy 170 KM i ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów. 1,2

„Nowa gama wariantów Transita Customa Nuggeta poszerza możliwości kompaktowego kampera” – powiedział Barry Quested, menedżer produktu Transita Customa Nuggeta. „Wsłuchaliśmy się w opinie naszych klientów, aby zaoferować rozwiązania, które dostarczą satysfakcji podczas każdej jazdy Nuggetem – od udoskonaleń wpisanych w aktywny styl życia właścicieli i inteligentniejszych koncepcji przestrzennych, po zaawansowane układy napędowe, w tym elastyczny napęd PHEV, umożliwiający bezemisyjną jazdę po mieście oraz napęd na wszystkie koła, pozwalający na wyprawy do trudniej dostępnych miejsc.”

Rozszerzona, nowa linia wersji Transita Customa Nuggeta – opracowana we współpracy z ekspertami w dziedzinie konwersji kamperów z firmy Westfalia – będzie po raz pierwszy prezentowana publicznie na Caravan Salon w Düsseldorfie w Niemczech, od 30 sierpnia do 8 września 2024 roku.

Nowy model Active – baza wypraw i wycieczek

Nowy Transit Custom Nugget Active,3 zaprojektowany z myślą o turystach uwielbiających wyprawy plenerowe, jest oparty na specyfikacji Titanium, a wyróżnia się elementami stylistycznymi nawiązującymi do SUV-ów, między innymi wyrazistą osłoną chłodnicy, panelami nadkoli z czarnego tworzywa, okładzinami chroniącymi nadwozie, unikalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi i tylnymi światłami LED.

We wnętrzu zastosowano wytrzymałą, wodoodporną tkaninę obiciową foteli, która pozostaje sucha mimo kontaktu z wilgotnymi ubraniami, po całym dniu spływu kajakowego lub zabawy na plaży. Komfort podróżowania poprawiają zaawansowane systemy wspomagające kierowcę – standardowy pakiet obejmuje: układ aktywnego wspomagania hamowania, 4 wspomaganie hamowania awaryjnego podczas cofania 4 i system monitorowania martwego pola, 4 zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo na autostradzie i podczas manewrowania, 4 a także adaptacyjny tempomat – również z funkcją Stop&Go w modelach z automatyczną skrzynią biegów. 4, 5

Scentralizowane sterowanie i monitorowanie funkcji kempingowych, w tym oświetlenia, ogrzewania, poziomu wody, zapewnia w miejscu noclegu lub na parkingu system Ford Smart Camper Touchscreen.

Podobnie jak w wersji Titanium, Transit Custom Nugget Active z silnikiem wysokoprężnym EcoBlue o mocy 170 KM i ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów może być wyposażony w opcjonalny napęd na wszystkie koła.3 Taki zespół napędowy gwarantuje doskonałą przyczepność na nierównych i śliskich nawierzchniach, ułatwiając kierowcom dotarcie do oddalonych od utwardzonych dróg miejsc biwakowych. Transit Custom Nugget Active pozwala również na holowanie dopuszczalnej masy do 2,3 tony, w tym przyczep do przewozu łodzi i koni. 6

Większa przestrzeń stwarza lepsze warunki w przedziale mieszkalnym

Nowa wersja Transita Custom Nugget z dłuższym rozstawem osi jest dostępna zarówno w wersji Titanium, jak i Active, a także z pełną gamą układów napędowych. Opracowany z myślą o dodatkowym komforcie podczas dłuższych wycieczek, bardziej przestronny Nugget pozwala na korzystanie z wyróżniającego ten model na tle konkurencji „wielostrefowego” układu wnętrza.

Oferuje większą strefę kuchenną z obszerniejszym blatem do przygotowywania posiłków, a także udoskonalone schowki na patelnie i przybory kuchenne. Organizacja przestrzeni i pojemność schowków po przeciwnej stronie „salonu” poprawiła się dzięki większej, wbudowanej szafie. Amatorzy wypraw z dala od cywilizacji, gdzie trudniej znaleźć kemping z infrastrukturą sanitarną, będą mogli wybrać wariant z dłuższym rozstawem osi i wbudowaną toaletą.

Zarówno wariant bazowy, jak i wariant z dłuższym rozstawem osi oferują luksusowe wyposażenie, zaprezentowane podczas premiery modelu, w tym zintegrowaną płytę kuchenną i zlewozmywak, uzupełnione bojlerem na ciepłą wodę w standardzie. Wnętrze wyposażono także w podgrzewane, obrotowe fotele przednie, poprawiające komfort podróżowania, praktyczną lodówkę z szufladami, umożliwiającą dłuższe przechowywanie żywności oraz szersze łóżka z opcjonalnym ogrzewaniem dolnej części. Ponadto wielofunkcyjny system sterowania funkcjami kempingowymi Smart Camper Touchscreen jest wyposażony we wskaźnik nachylenia, który umożliwia wypoziomowanie pojazdu podczas parkowania na nierównym podłożu.

PHEV zapewnia najwyższą elastyczność

Można obecnie zamawiać Transita Custom Nugget z oszczędnym napędem PHEV 3, zbliżonym do zespołu napędowego wykorzystanego w Fordzie Kuga Plug-In Hybrid 2, 7 – najlepiej sprzedającym się w ostatnich trzech latach europejskim modelu PHEV. 8 Łączy on 2,5-litrowy silnik benzynowy, pracujący w cyklu Atkinsona i silnik elektryczny z akumulatorem o pojemności 11,8 kWh, co zapewnia łączną moc maksymalną 233 KM i pozwala na łatwe pokonywanie długich dystansów, a także jazdę z wykorzystaniem czystej energii elektrycznej w miejskich strefach niskiej emisji, na cichych kempingach lub w dzikich ostępach.

Do innowacyjnych rozwiązań należy również energooszczędne ogrzewanie elektryczne, zapewniające ciepło w miejscach, gdzie można wpiąć kamper do instalacji, ale możliwe jest również korzystanie z tradycyjnego ogrzewania postojowego poza kempingami z infrastrukturą.  Akumulator trakcyjny można ładować prądem przemiennym przy użyciu dostarczonego kabla Typu 3 lub dostępnego kabla Typu 2. 9

Odwiedzający Caravan Salon w Düsseldorfie mogą zapoznać się z rozszerzoną gamą wersji Forda Transita Custom Nugget w hali 16.

 

1 Ford Transit Custom Nugget Titanium z silnikiem wysokoprężnym 2,0-litra EcoBlue o mocy 170 KM uzyskuje homologowaną emisję CO2 na poziomie 224-239 g/km WLTP i homologowane zużycie paliwa 8,5-9,1 l/100 km, wg WLTP.
2Deklarowane zużycie paliwa/zużycie energii, emisja CO2 i zasięg napędu elektrycznego mierzone są zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi regulaminów europejskich (WE) 2 i (WE) 715/2007 w aktualnym brzmieniu (wszystkie pomiary WLTP). Przyjęta obecnie procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów.
3 *Oficjalne dane homologacyjne dotyczące zużycia paliwa, zasięgu elektrycznego i emisji CO2zostaną podane przed rozpoczęciem sprzedaży. Zgodnie ze Światową Zharmonizowaną Procedurą Badania Pojazdów Lekkich (WLTP).
4 Systemy wspomagające kierowcę są uzupełnieniem jego uwagi, ale nie zastępują oceny sytuacji i konieczności kontrolowania przez niego pojazdu. Mimo wsparcia systemu należy zachować zasady bezpieczeństwa na drodze. Szczegółowe informacje i ograniczenia znajdują się w instrukcji obsługi.
5 Jeśli czas zatrzymania przekracza 3 sekundy, kierowca musi interweniować naciskając przycisk „RES” lub delikatnie nacisnąć pedał przyspieszenia, by wznowić działanie systemu.
6 Maksymalna zdolność holowania zależy od liczby przewożonych pasażerów, obciążenia w przestrzeni bagażowej, a także od zamontowanych akcesoriów i konfiguracji pojazdu.
7 Kuga Plug-In Hybrid, zgodnie z homologacją: emisja CO2 wynosi 20-28 g/km WLTP, homologowane zużycie paliwa 0,9-1,2 l/100 km WLTP i zasięg jazdy bezemisyjnej w trybie w pełni akumulatorowym 60-69 km WLTP.
8 Kuga Plug-In Hybrid był według danych dostarczonych przez JATO Dynamics i IHS Markit najlepiej sprzedającym się modelem PHEV w Europie przez cały rok 2021, 2022 i 2023.
9 Deklarowany zasięg jazdy i czas ładowania oparte są o symulacje komputerowe wykonane przez producenta oraz o szacunki zasięgu w warunkach procedury testowej WLTP. Szybkość (prąd) ładowania spada, gdy stopień naładowania akumulatora zbliża się do 100%. Wyniki uzyskiwane przez użytkowników mogą różnić się od podanych wielkości zależnie od czasu ładowania prądem szczytowym i stopnia naładowania akumulatora. Rzeczywisty zasięg pojazdu może różnić się od deklarowanego w zależności od warunków zewnętrznych, jego stanu technicznego i wieku akumulatora trakcyjnego.

 

Źródło: Ford Polska

TAG: Ford, kamper, Nowy Transit Custom Nugget Active, Transit Custom Nugget

Co możesz jeszcze przeczytać

Bauma cz. 1 i Transexpo cz. 1 oraz tuning ciężarówek [Na Osi 1013]
Bauma cz. 1 i Transexpo cz. 1 oraz tuning ciężarówek [Na Osi 1013]
ITD coraz nowocześniejsza
MAN przyspiesza transformację w kierunku napędów o zerowej emisji
MAN przyspiesza transformację w kierunku napędów o zerowej emisji

Najczęściej czytane

  • ZAJAWKA NA Osi 1141

    Bauma 2025 część 6: jak powstaje ekspozycja? Ki...
  • Truckerskie Wesele | Na Osi 1140

    Truckerskie Wesele Faustyny i Kamila....
  • Na Osi ODCINEK 1140

    Bauma 2025 i zrobotyzowane koparki, ekspert o s...
  • Nowa wersja serwisu DAF Ready-to-Go już dostępna

    DAF Trucks ogłasza uruchomienie odświeżonego se...
  • Trucker Club ODCINEK 17/2025

    W 17 odcinku Trucker Clubu 10 część relacji z M...

Archiwum

  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP