NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Actrosy L w Kuźnia Trans: kolejny rozdział wspólnej historii

Actrosy L w Kuźnia Trans: kolejny rozdział wspólnej historii

wtorek, 05 lipiec 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, CIEKAWOSTKI, GŁÓWNA, NEWS

Actrosy L w Kuźnia Trans: kolejny rozdział wspólnej historii

50 Actrosów L 1845 zasili flotę firmy Kuźnia Trans z Mikołowa, w której pracowały wszystkie kolejne generacje flagowej ciężarówki Mercedes-Benz. Obecny nabytek przewoźnika jest najnowszą wersją aktualnego modelu, udoskonaloną pod kątem komfortu i bezpieczeństwa kierowców.

Uroczyste przekazanie kolejnej partii zamówionych ciągników odbyło się w siedzibie Mercedes-Benz Trucks Sosnowiec w Będzinie, dealera, który od lat opiekuje się firmą Kuźnia Trans – przewoźnika z ponad 30-letnią historią, którego dynamiczny rozwój wpisuje się doskonale w obraz sukcesu polskiej branży transportowej w Europie. Od samego początku jej założyciel, Marek Kuźnia postawił na współpracę z najlepszymi – w tym także marką Mercedes-Benz. Tegoroczna transakcja na 50 ciągników Actros L 1845 z kabinami Big Space jest wyrazem tej konsekwentnie budowanej silnej relacji, opartej na wspólnych wartościach biznesowych. – Mercedes to dla nas numer 1, jeśli chodzi o samochody ciężarowe. Zawsze musi być obecny w mojej flocie, tak było od początku i tak będzie nadal – podkreśla Marek Kuźnia, który podczas uroczystości odebrał też pamiątkowe zdjęcie przedstawiające wszystkie typoszeregi Actrosa w historii marki.

Mieliśmy i mamy wszystkie widoczne tu modele. Wynika to przede wszystkim ze sprawdzonej przez te wszystkie lata jakości tych pojazdów, ich niskiego spalania, które dziś nie ma sobie równych, jak również niezawodnego i szybkiego serwisu, niezależnie od tego, gdzie i kiedy jest on nam potrzebny – a jeździmy po całej Europie.

Zdaniem Piotrka Urbana, dyrektora marketingu i sprzedaży Mercedes-Benz Trucks Polska, cechy te wynikają z motta biznesowego, które łączy klienta, firmę Kuźnia Trans, oraz producenta ciężarówek z gwiazdą: odpowiedzialności.

To nasza wspólna wartość – odpowiedzialność za bezpieczny transport, za terminowe dostawy, za poziom emisji CO2. Im mniej tabory naszych klientów zużywają paliwa, tym lepiej dla nas wszystkich i dla środowiska. Poza tym, nie ma co ukrywać, koszty oleju napędowego to dziś najpoważniejsza pozycja w budżecie firmy transportowej – mówi Piotrek Urban.

Dla założyciela Kuźnia Trans ważna jest również stabilność pojazdów ciężarowych Mercedesa.

Wielokrotnie przekonaliśmy się, że w tej marce określony dla danego modelu poziom spalania utrzymuje się przez cały okres eksploatacji, a to bardzo istotne – także przy odsprzedaży pojazdu.

Inny obszar, który jest przedmiotem wspólnej troski obu firm, stanowią kierowcy. Ich brak jest obecnie najpoważniejszym problemem, z jakim boryka się branża transportowa w całej Europie. W firmie Kuźnia Trans pracuje ich ok. 300 i chętni wciąż się zgłaszają.

To rezultat dobrej opinii, jaką się cieszymy wśród kierowców – naszego najcenniejszego kapitału – mówi Marek Kuźnia. – Gdyby nie to, co oni sami między sobą o nas mówią, nie mielibyśmy szans utrzymać takiej załogi. Dlatego staramy się o nich jak najlepiej dbać, zaspokajając ich wszelkie potrzeby, zarówno te związane bezpośrednio z pracą – wynagrodzenia, szkolenia, warunki socjalne – jak i dotyczące innych sfer. Oczywiste jest też, że w tym roku szczególnym wsparciem musieliśmy objąć rodziny naszych kierowców z Ukrainy, których w naszej firmie pracuje zdecydowana większość.

Przejawem tej dbałości o kierowców jest także systematyczna wymiana i zapewnienie nowoczesnej floty.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że na decyzje zakupowe właścicieli firm transportowych kierowcy mają ogromny wpływ, obserwujemy to zjawisko od bardzo wielu lat, od kiedy nasz macierzysty rynek niemiecki zaczął mieć problemy z niedoborem kierowców – mówi Piotrek Urban. – Polska branża transportowa ma podobną strukturę jak niemiecka: dominują średnie i duże firmy rodzinne, o długiej historii działalności, często zakładane przez byłych kierowców. Siłą tych firm są mocne relacje i lojalność pracowników, którą buduje się latami – i ten trend widoczny jest już także w Polsce. Od kilku już generacji Actrosa staramy się więc ulepszać go nie tylko pod kątem korzyści dla właścicieli, ale także komfortu i bezpieczeństwa, których oczekują i potrzebują kierowcy. Tak też jest w przypadku najnowszej, piątej generacji i jej odświeżonej wersji, czyli Actrosa L. Kabina została lepiej wyciszona, pojazd ma także nowe reflektory LED, które zapewniają wyjątkowy zakres przesyłu światła, oraz przede wszystkim komfortowy fotel z wielopunktową regulacją. Nasz nowy Actros jest po prostu inteligentną maszyną, która wspiera kierowcę w każdym obszarze jego kontaktu z pojazdem – o to właśnie musimy się nieustannie troszczyć, bo rynek tego wymaga i tym samym tropem podąża nasza konkurencja.

Transakcja z firmą Kuźnia Trans została sfinansowana za pomocą leasingu operacyjnego we współpracy z Mercedes-Benz Leasing Polska.

Zdajemy sobie sprawę, kupując od lat Mercedesy do naszej floty, że to pojazdy z najwyższej półki, które mają wyższą cenę w zakupie. Jednak całkowite koszty ich użytkowania, na które składa się przede wszystkim niskie spalanie utrzymujące się przez cały okres eksploatacji, sprawiają, że jest to wybór uzasadniony ekonomicznie – mówi Marek Kuźnia. – Poza tym jakość Mercedesa daje nam poczucie bezpieczeństwa, jeśli chodzi o awaryjność. Kary za opóźnienia w branży automotive, w której działamy, są bardzo wysokie i wybór tańszego, ale słabszego jakościowo pojazdu, mógłby się okazać ostatecznie bardziej kosztownym rozwiązaniem. Wspiera nas tu także usługa Mercedes-Benz Uptime, która pozwala nam planować przeglądy, przewidywać ewentualne usterki i na bieżąco monitorować stan floty, co także ma istotny wpływ na poziom jej wykorzystania i bezawaryjne funkcjonowanie.

Oferujemy pojazdy premium na najwyższym poziomie zaawansowania technologicznego, kompleksową opiekę serwisową, wsparcie telematyczne – to wszystko składa się na cenę zakupu. Nasza oferta skierowana jest jednak do tych klientów, którzy nie szukają pojazdu taniego, lecz takiego, który pozwoli im najwięcej zarobić – to właśnie zapewnia nasz nowy Actros. Współpraca z Kuźnia Trans to potwierdza – cieszymy się, że dzięki naszym pojazdom firma dynamicznie się rozwija nawet w trudnych czasach i jesteśmy dumni z jej wieloletniego zaufania – podsumowuje Piotrek Urban.

Źródło: Mercedes-Benz Trucks Polska

TAG: Actros, Actros L, Actros L 1845, Kuźnia Trans, Marek Kuźnia, Mercedes Benz, Mercedes-Benz Trucks, Mercedes-Benz Trucks Polsk, Piotrek Urban

Co możesz jeszcze przeczytać

Prawidłowe naliczenie i ujęcie wynagrodzenia na liście płac. [Ekspert Na Osi radzi]
Prawidłowe naliczenie i ujęcie wynagrodzenia na liście płac. [Ekspert Na Osi radzi]
W 1106 odcinku Na Osi przeanalizujemy… | ZAJAWKA Na Osi 1106
Kierowca i Jego Auto: Scania R 420 Magic Truck Show | Na Osi 1091

Najczęściej czytane

  • Bardzo lekki autotransporter i 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi ODCINEK 1134

    Bardzo lekki autotransporter polskiej marki, sz...
  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP