NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Zasięg do 600 km: Renault Trucks prezentuje elektryczne ciężarówki dalekobieżne

Zasięg do 600 km: Renault Trucks prezentuje elektryczne ciężarówki dalekobieżne

czwartek, 20 Listopad 2025 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Zasięg do 600 km: Renault Trucks prezentuje elektryczne ciężarówki dalekobieżne

Renault Trucks wprowadza nowe wersje modelu Renault Trucks T E-Tech: Renault Trucks T 585 E-Tech i Renault Trucks T 780 E-Tech – zdolne do pokonania 600 km na jednym ładowaniu. 

Zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach przewoźników, wersja Renault Trucks T 780 E-Tech koncentruje się na zasięgu, a Renault Trucks E-Tech T 585 na ładowności, podczas gdy Renault Trucks T 540 4×2 E-Tech jest nadal przeznaczona do dystrybucji regionalnej.

Innowacyjna technologia zapewniająca lepsze osiągi

Zwiększony zasięg modeli Renault Trucks T 780 E-Tech i T 585 E-Tech uzyskano dzięki zastosowaniu elektrycznej osi napędowej. Umożliwia ona zintegrowanie wszystkich części układu napędowego – silników elektrycznych i przekładni – z tyłu pojazdu. Taka budowa uwalnia przestrzeń między podłużnicami ramy, co umożliwia montaż dodatkowych pakietów akumulatorów. 

Nowe modele są wyposażone w akumulatory litowo-jonowe NCA (nikiel, kobalt, aluminium) zapewniające wysoką gęstość energii, o specjalnej konstrukcji w kształcie litery L, idealnie dopasowanym do nowego układu. Renault Trucks gwarantuje ich wydajność do 8 lat lub 1 miliona kilometrów.

Model Renault Trucks T 585 E-Tech, wyposażony w akumulator o pojemności 585 kWh, osiąga zasięg 460 km* na jednym ładowaniu, oferując przy tym największą ładowność w tej gamie pojazdów. 

Z kolei Renault Trucks T 780 E-Tech, wyposażony w akumulator o pojemności 780 kWh, osiąga zasięg 600 km* i jest przeznaczony dla przewoźników, którzy stawiają przede wszystkim na maksymalny dystans.

Aby jak najlepiej wykorzystać czas postoju, oba modele są kompatybilne z ultraszybkim standardem ładowania Megawatt Charging System (MCS) i pozwalają na ładowanie z mocą do 720 kW. W czasie 45-minutowej przerwy kierowcy taka moc ładowania dostarcza energię pozwalającą przejechać do 350 km. Pojazdy mogą być również ładowane przy użyciu standardowego systemu CCS (do 350 kW).

Razem z wprowadzeniem tych zmian, Renault Trucks modernizuje również swój obecny model, Renault Trucks T 540 4×2 E-Tech, który będzie teraz w stanie przejechać 450 km na jednym ładowaniu. 

Komfort, zwrotność i zoptymalizowana ładowność

Zaprojektowane z myślą o długich dystansach ciągniki siodłowe Renault Trucks T 585 6×2 E-Tech i T 780 E-Tech posiadają zawieszenie pneumatyczne, zapewniające optymalny komfort jazdy i większą zwrotność podczas podjazdu pod rampę.

Dzięki zastosowaniu tylnej osi, zwrotność nowych modeli jest porównywalna z wersją 4×2. Lekka, skrętna i podnoszona oś tylna dodatkowo ogranicza zużycie opon podczas jazdy powrotnej z niewielkim obciążeniem.

Model Renault Trucks T 585 E-Tech zapewnia ładowność do 28 ton, zgodnie z lokalnymi przepisami.

Kompleksowa oferta usług pozwalająca uzyskać maksymalną dostępność

Aby zagwarantować wydajność i rentowność swoich pojazdów elektrycznych, Renault Trucks zapewnia pełną gamę usług połączonych i predykcyjnych:

  • Rozwiązanie do zarządzania flotą Optifleet, obejmujące różne moduły, umożliwia planowanie tras, śledzenie pojazdów w czasie rzeczywistym, analizę wydajności i zarządzanie ładowaniem, co upraszcza planowanie i monitorowanie.
  • Pakiet Serenity to specjalna umowa wspierająca elektromobilność, która zapewnia optymalne wykorzystanie elektrycznych samochodów ciężarowych dzięki ulepszonej funkcji śledzenia i spersonalizowanej pomocy świadczonej przez ekspertów Renault Trucks w pierwszym roku eksploatacji.
  • Aplikacja Driver App umożliwia kierowcom monitorowanie stanu ładowania i zdalne przygotowanie pojazdu (wstępne przygotowanie kabiny i akumulatorów) w celu zapewnienia pełnej gotowości przed rozpoczęciem trasy.
  • Z kolei usługi doradcze w ramach programu Renault Trucks E-Tech zapewniają operatorom flot dostęp do ekspertów ds. elektromobilności i zaawansowanych narzędzi, takich jak analiza floty i tras, ocena zapotrzebowania energetycznego obiektu, symulacje zasięgu i redukcji emisji CO₂ itp., co pozwala stworzyć spersonalizowaną strategię na rzecz zmniejszenia emisyjności.

Trzy nowe modele będą produkowane w fabryce w Bourg-en-Bresse, gdzie od końca 2023 roku montowane są pojazdy z gamy elektrycznych pojazdów ciężarowych – Renault Trucks E-Tech T i Renault Trucks C E-Tech. Wszystkie są już dostępne na zamówienie.

 

Źródło: Renault Trucks

TAG: elektromobilność, Renault Trucks, Renault Trucks Polska, Renault Trucks T 585 E-Tech, Renault Trucks T 780 E-Tech, Renault Trucks T E-Tech

Co możesz jeszcze przeczytać

nie zabijaj nie daj się zabić 933 28
Wypadek na parkingu . Co tu się w ogóle stało? [Nie zabijaj, nie daj się zabić 28/2021]
Używka XXL: Scania | Na Osi 1075
Odmówienie przedłużenia prawa jazdy. Odpowiedzialność za nieterminową dostawę [Eksperci Na Osi]
Odmówienie przedłużenia prawa jazdy. Odpowiedzialność za nieterminową dostawę [Eksperci Na Osi]

Najczęściej czytane

  • IVECO rozwija inteligentną i bezpieczną mobilność drogową dzięki technologii V2X we współpracy z Accenture

    IVECO ogłasza pomyślne rezultaty opracowania in...
  • Nocne oblicze XXI Ultor Master Truck Show – część 13 | Na Osi 1160

    Nocne oblicze XXI Ultor Master Truck Show. Mate...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: Uciekinier | Na Osi 1160

    Nie zabijaj, nie daj się zabić: Uciekinier. Mat...
  • Czy serwisant może jeździć ciężarówką? | Na Osi 1160

    Czy serwisant może jeździć ciężarówką? Materiał...
  • Mistrzostwa kierowców autobusów w Pile | Na Osi 1160

    Mistrzostwa kierowców autobusów w Pile. Materia...

Archiwum

  • Listopad 2025
  • październik 2025
  • wrzesień 2025
  • sierpień 2025
  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP