W ramach obchodów 30-lecia działalności Scania w Polsce, firma przygotowała limitowaną wersję pojazdów Scania Poland Edition, stworzoną we współpracy z legendarnym warsztatem Svempas. Na drogi wyjechały właśnie dwa pierwsze egzemplarze tej wyjątkowej serii. Pojazdy trafiły do państwa Pawła i Joanny Marchlewicz, właścicieli Pamar-Trans oraz Pak-Trans, firm transportowych, które od lat konsekwentnie inwestują w jakość, styl i niezawodność – wybierając markę Scania.
Rodzinne firmy z pasją i wizją
Pamar-Trans, firma działająca na rynku transportowym od 2012 roku, zaczynała od lekkich pojazdów dostawczych, jednak z czasem – kierowana pasją i marzeniami – wkroczyła w segment transportu ciężkiego. Obecnie dysponuje flotą 20 pojazdów, z czego aż 15 to Scania. Pak-Trans specjalizuje się w szeroko pojętych usługach transportowych i logistycznych, oferując przewóz towarów, magazynowanie oraz wynajem pojazdów.
Od początku wiedzieliśmy, że Scania to marka, na którą warto postawić. To wybór strategiczny, ale też emocjonalny. Scania ma duszę – mówi Paweł Marchlewicz właściciel firmy Pamar-Trans i Pak-Trans.
Scania Poland Edition – wyjątkowość w każdym detalu
Stworzona z okazji 30-lecia obecności marki w Polsce, Scania Poland Edition to seria, który łączy funkcjonalność z miłością do transportu. Bazująca na modelu Scania 560 S z kabiną Highline i układem 4×2, wyróżnia się nie tylko topową specyfikacją, ale także wyjątkową oprawą wizualną. Kluczowy udział w projekcie miał legendarny szwedzki warsztat Svempas, znany z unikalnych projektów tuningowych. Efektem tej współpracy jest ciężarówka, która zwraca uwagę detalem – od specjalnego lakieru w barwach czerni i czerwieni, przez emblematy z orłem i logotypami 30-lecia, aż po ręcznie dopracowane wnętrze.
Jubileuszowa seria Scania to nie tylko wyjątkowy design, ale też wyraz szacunku do historii i dziedzictwa tej marki Mieć pojazd z udziałem warsztatu Svempas to jak posiadać dzieło sztuki na kołach. Te ciężarówki nie przejeżdżają niezauważone. To nośnik najwyższej jakości – przyznaje Paweł Marchlewicz.
Oba pojazdy zostały dodatkowo doposażone przez serwis Scania w Olsztynie – zgodnie z preferencjami klienta. Pojawiło się orurowanie, indywidualne oznakowanie firmy, a także dodatkowe oświetlenie LED. Te elementy wzmacniają przekaz: to flota, która nie idzie na kompromisy.
Wydanie pierwszych egzemplarzy Scania Poland Edition to dla nas moment szczególny – symboliczny i osobisty. W roku jubileuszu 30-lecia obecności Scania w Polsce stworzyliśmy pojazdy, które są wyrazem uznania dla naszych klientów, ale też celebracją wspólnej drogi, jaką przeszliśmy przez te trzy dekady. Pamar-Trans i Pak-Trans, to firmy, które łączą rodzinny charakter z odważnym myśleniem o przyszłości. Ich podejście do jakości, dbałości o detale i dumy z własnej floty idealnie współgra z duchem tej limitowanej serii. Scania Poland Edition to nie tylko piękna ciężarówka – to historia, emocje i przyszłość, które tworzymy razem z naszymi partnerami – mówi Wojciech Rowiński, dyrektor generalny Scania Polska S.A.
Inwestycja, która pracuje na wizerunek
Zakup limitowanej edycji pojazdów Scania to przemyślana decyzja, mająca na celu wyróżnienie się na rynku obu firm i zbudowanie jeszcze większego zaufania wśród klientów.
Te ciężarówki przyciągają spojrzenia, robią wrażenie. Dla kontrahentów to sygnał, że jesteśmy firmą solidną, nowoczesną i z charakterem. Stawiamy na jakość i partnerskie relacje. Prowadzimy firmy rodzinne, więc każde zlecenie traktujemy z osobistym zaangażowaniem. Klienci cenią nas za terminowość, rzetelność i elastyczne podejście – potrafimy dostosować do zmieniających się warunków i potrzeb rynku. Zbudowaliśmy zaufanie, które procentuje w długofalowej współpracy – dodaje Paweł Marchlewicz.
Właściciel nie ukrywa swojego sentymentu do marki Scania.
Jako właściciel firmy transportowej, cenię niezawodność i ekonomikę pracy. Jako kierowca – komfort i bezpieczeństwo. Jako fan – dźwięk silnika i klasę. Scania to dla mnie coś więcej niż pojazd – mówi Paweł Marchlewicz.
Limitowana edycja
Scania Poland Edition to edycja ściśle limitowana – powstanie zaledwie kilka egzemplarzy. Pierwsze z nich już trafiły na trasy i będą ambasadorami marki zarówno na polskich, jak i europejskich drogach.
Źródło: Scania