NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Berto Polska odbiera zestawy Renault Trucks D Wide do transportu w kontrolowanej temperaturze!

Berto Polska odbiera zestawy Renault Trucks D Wide do transportu w kontrolowanej temperaturze!

piątek, 13 wrzesień 2024 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, CIEKAWOSTKI, GŁÓWNA, NEWS

Berto Polska odbiera zestawy Renault Trucks D Wide do transportu w kontrolowanej temperaturze!

Berto Polska odbiera zestawy Renault Trucks D Wide do transportu w kontrolowanej temperaturze. Renault Trucks we współpracy z Carrier, Igloocar i Bär Cargolift zbudowała pojazdy uszyte pod potrzeby klienta.

Dwa zestawy chłodnicze oparte na nowym modelu gamy D-Wide 6×2 wyposażone są w 11-litrowe silniki DE o mocy 460 KM i najnowsze systemy bezpieczeństwa, spełniające unijne przepisy General Safety Regulation (GSR).

Dostarczone do Berto Polska pojazdy wyposażone są w systemy GSR obejmujące szereg funkcji zapewniających bezpieczeństwo kierowcy oraz innych użytkowników dróg. Jednym z nich jest system radarów i kamer monitorujących najbliższe otoczenie wokół pojazdu, ostrzegając kierowcę o obecności pieszych, rowerzystów i innych pojazdów. Dzięki temu kierowcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje podczas zmiany pasa ruchu czy manewrowania w przestrzeniach miejskich. Tempomat adaptacyjny ACC utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu, automatycznie regulując prędkość pojazdu. System (LDWS/DDAW) ostrzega o senności wyzwalając alarm dźwiękowy i wizualny na desce rozdzielczej, gdy pojazd zjeżdża z pasa ruchu. Natomiast system (ISA) rozpoznaje znaki drogowe i ostrzega w przypadku, gdy pojazd porusza się wyższą prędkością. System automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS), reaguje na zagrożenia zderzenia poprzez aktywowanie hamulców w celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenia jej skutków. System ten znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze i wspiera reakcję kierowcy w sytuacjach awaryjnych. Pojazd jest wyposażony w system TPMS wraz z przyczepą co umożliwia informowanie kierowcy o aktualnym ciśnieniu w oponach, co stanowczo podnosi poziom bezpieczeństwa czynnego z powodu zmniejszenia ryzyka rozerwania opony w przypadku jazdy ze złym ciśnieniem.

Oprócz pojazdów w ofercie znalazło się również kompleksowe wsparcie w postaci dwuletniej usługi Optifleet, szkoleń kierowców z jazdy racjonalnej oraz 5-letni kontrakt serwisowy Start&Drive Excellence.

Jarosław Zwoliński Key Account Manager Renault Trucks Polska „Z dumą przekazujemy dwa zaawansowane technologicznie pojazdy w pełni dopasowane do potrzeb Berto Polska będące efektem doskonałej współpracy z naszymi partnerami Carrier, Igloocar Wesob i Bär Cargolift.  Klient odbiera pojazdy wyposażone w najnowsze systemy zgodne z wytycznymi GSR, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo na drodze. Spokój eksploatacji zapewnią 5-letnie kontrakty serwisowe Excellence. Dodatkowo Optifleet i specjalistyczne szkolenia dla kierowców pozwolą na optymalizację operacji i zwiększenie efektywności floty. Jestem pewien, że dostarczone pojazdy w pełni spełnią oczekiwania Berto Polska, przyczyniając się do dalszego rozwoju i sukcesu firmy.”.

Sylvain Cotin Dyrektor Generalny Berto Polska i Mirosław Andrzejewski V-ce Prezes Berto Kmtrans „Renault Trucks jest długoterminowym partnerem nie tylko Grupy Berto, ale także Berto Polska (www.grupa-berto.pl). Stała współpraca między naszymi zespołami pozwala nam oferować i budować wydajne rozwiązania transportowe z wykorzystaniem wysokiej jakości pojazdów i usług serwisowych. Każdego dnia Berto Polska wykorzystuje ponad 100 pojazdów do transportu towarów swoich klientów w całej Polsce. Jesteśmy obecni na 3 rynkach: spożywczym z kontrolą temperatury, farmaceutycznym i materiałów budowlanych. Dysponujemy różnymi punktami przeładunkowymi, co pozwala nam na organizowanie transportu wahadłowego, jak i lokalną dystrybucję. Nasza gama pojazdów jest zróżnicowana i pozwala zaspokoić różne potrzeby naszych klientów (bus-solo-zestaw-HDS). Berto Polska zamierza kontynuować odnawianie floty w 2025 r., aby móc dalej oferować rozwiązania transportowe spełniające nowe wymagania transportowe (normy środowiskowe i bezpieczeństwa). Na koniec należy podkreślić, iż Berto Polska to także zespół ponad 60 specjalistów ds. transportu, którzy każdego dnia ciężko pracują, aby znaleźć optymalne rozwiązania dla naszych klientów. Zapraszamy do współpracy.”.

IGLOOCAR to znany w kraju jak również w Europie producent nadwozi izolowanych, przeznaczonych do dystrybucji towarów świeżych oraz mrożonych, wymagających stabilnej i kontrolowanej temperatury, niezależnie od pory roku i warunków zewnętrznych.

Rafał Czeluśniak Dyrektor Handlowy Igloocar „Przekazane zestawy prezentują zabudowy IGLOOCAR powstałe na bazie wieloletnich doświadczeń, przy użyciu najwyższej jakości materiałów w oparciu o zaawansowaną technologię podciśnieniowego klejenia płyt warstwowych. Gwarantuje to uzyskanie najwyższych parametrów izolacyjnych wyrobów, spełniających rygorystyczne wymagania stawiane przy transporcie artykułów spożywczych. Konfiguracja nadwozi obejmuje między innymi przystosowanie pod agregat chłodniczy z dwoma parownikami oraz montaż ścianek działowych co umożliwia podział wnętrza na dwa niezależne przedziały o różnych temperaturach. Podłoga pokryta jest blachą antypoślizgową ze stopu AL. spawaną z kątownikiem przypodłogowym tworząc tzw. szczelną „wannę”. Listwy do blokowania ładunku na ścianach bocznych oraz drążki poziome i pionowe umożliwiają bezpieczne przewożenie towaru. Drzwi tylne dwuskrzydłowe oraz boczne jednoskrzydłowe na prawej ścianie pozwalają na łatwy i szybki dostęp do przestrzeni ładunkowej. Dodatkowo nadwozia zostały wyposażone w szereg lamp oświetleniowych, błyskowych i roboczych, aby kierowca mógł wykonywać swą pracę komfortowo, w bezpiecznych warunkach. Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej marki w realizacji tego ciekawego projektu. Życzymy szerokiej drogi i wielu bezpiecznie przejechanych kilometrów.”.

Firma Bar Cargolift jest jednym z największych producentów wind załadowczych w Europie. Specjalizujemy się w urządzeniach dla firm transportowych wymagających bardzo trwałego, bezpiecznego a zarazem łatwego w obsłudze i serwisie urządzenia.

Krzysztof Moskwiński Prezes Zarządu Bar Cargolift Polska „Nasza firma w Polsce działa już od prawie 30 lat. Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy spełnić najwyższe wymagania firmy Berto Polska i zostaliśmy wybrani na dostawców wind dla tej firmy.  Do prezentowanych tutaj zestawów dostarczyliśmy windy o ładowności 2000 kg z momentem udźwigu wynoszącym aż 20 kNm. Tak wysoki moment udźwigu gwarantuje długą, intensywną i bezpieczną eksploatację. Wysoka na ponad 2 m aluminiowa platforma gwarantuje załadowanie jednocześnie co najmniej dwóch palet, a zamontowane na platformie rollstopy umożliwiają jednoczesny transport co najmniej dwóch roll- kontenerów. Windy wyposażone są w sterowanie nożne na platformie, migacze oraz dodatkowy pilot z kablem.  Na przyczepach zamontowaliśmy urządzenia specjalnie zaprojektowane pod tego typu pojazdy (z krótkim tylnym zwisem). Dodatkowo na przyczepach zamontowane została niezależne akumulatory, które są ładowane podczas jazdy z alternatora ciężarówki. System niezależnych akumulatorów umożliwia to, że winda na przyczepie jest zawsze gotowa do pracy, nawet jeżeli przyczepa nie jest spięta z samochodem.  Dziękujemy naszym partnerom, firmie Renault Trucks oraz Igloocar za bardzo dobrą współpracę przy tym projekcie, a firmie Berto Polska życzymy długiej i bezpiecznej eksploatacji.”.

Zygmunt Pachulski Transport Supervisor, Logistics Havi Logistics Sp. z o. o. „Jako partner biznesowy firmy Berto, z dużym zadowoleniem obserwowaliśmy przekazanie do użytku dwóch nowych zespołów pojazdów, których specyfika wpisuje się w nasze oczekiwania, a co za tym idzie, także naszych klientów. Decyzję o zakupie samochodów poprzedziły owocne negocjacje i zbieżne cele obydwu firm dotyczące dalszej współpracy. Charakterystyka branży, w której działamy wymaga na każdym etapie niezawodności, elastyczności, a także efektywności. Jesteśmy przekonani, że nowe pojazdy pozwolą firmie Berto realizować zadania dystrybucyjne najwyższej jakości co finalnie przyniesie wymierne korzyści dla wszystkich uczestników tego procesu.”.

 

Źródło: Renault Trucks

TAG: Bär Cargolift, Berto Polska, Carrier, D-Wide 6x2 w, Igloocar, pojazdy uszyte pod potrzeby klienta, Renault Trucks, Renault Trucks D Wide

Co możesz jeszcze przeczytać

ViaToll niedługo ma trafić do lamusa. Następca pomoże omijać korki
Pierwsza część relacji z Master Truck Show 2024 | Na Osi 1096
MAN Truck & Bus Polska uruchamia nowe centrum sprzedaży pojazdów używanych MAN TopUsed

Najczęściej czytane

  • Truck Story: 60-metrowa pompa do betonu | Na Osi 1134

    Truck Story: 60-metrowa pompa do betonu. Materi...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: Dynamiczne wybicie z rytmu | Na Osi 1134

    Analiza wypadku: Dynamiczne wybicie z rytmu. Ma...
  • Jak policjanci szkolili się na torze w Poznaniu? | Na Osi 1134

    Jak policjanci szkolili się na torze w Poznaniu...
  • Premierowy pokaz bardzo lekkiegto autotransportera polskiej marki Luggi | Na Osi 1134

    Premierowy pokaz bardzo lekkiegto autotransport...
  • Analiza wypadku z dziką zwierzyną | ZAJAWKA Na Osi 1135

    W 1134 odcinku Na Osi analiza wypadku z dziką z...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP