NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Scania Super najlepsza w „Teście 1000 punktów”

Scania Super najlepsza w „Teście 1000 punktów”

środa, 16 luty 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Scania Super najlepsza w „Teście 1000 punktów”

Scania Super najlepsza w „Teście 1000 punktów”

Nowy układ napędowy Scania Super odegrał kluczową rolę w zwycięstwie Scania w „Teście 1000 punktów”, najbardziej znanym ze wszystkich testów porównawczych w branży. Scania Super 460 R została porównana z najnowszą ofertą pojazdów Volvo i MAN, a oceny zespołu dziennikarzy zostały oparte o analizę wszystkich kluczowych aspektów współczesnych samochodów ciężarowych przeznaczonych do transportu długodystansowego. To czwarte z rzędu zwycięstwo Scania w „Teście 1000 punktów”, organizowanym przez niemiecki magazyn branżowy „Lastauto omnibus”.

To pierwsze potwierdzenie od niezależnych dziennikarzy branżowych, że układ napędowy Scania Super, który zaprezentowaliśmy w Södertälje w listopadzie ubiegłego roku, jest tak dobry, jak twierdzimy. To także dowód na to, że oferta Scania w kwestii efektywności transportu nie ma sobie równych na rynku. Różnice punktowe w tych testach są zazwyczaj wąskie, jednak układ napędowy Scania Super okazał się o około 4 procent bardziej wydajny niż w przypadku drugiego miejsca – mówi Stefan Dorski, starszy wiceprezes, dyrektor Scania Trucks.

Zgodnie z założeniami organizatorów tegoroczne testy obejmowały porównanie wyników pojazdów o masie całkowitej zestawów 40 t, z kabinami sypialnymi o średniej wielkości i mocy do 480 KM. Średnie zużycie oleju napędowego w pojeździe Scania na testowanej trasie wyniosło 27,1 l/100 km. Kolejne miejsca zajęły: Volvo (28,2 l) i MAN (29,8 l). Po zestawieniu wyników sześciu różnych elementów testu (kabina, prowadzenie, układ napędowy/osiągi, zużycie paliwa, koszt/koszty operacyjne, bezpieczeństwo), Scania otrzymała łącznie 947,3 punktów na 1000 punktów.

Postrzegamy te testy porównawcze, jako część procesu rozwoju naszego produktu, a także potwierdzenie tego, co już osiągnęliśmy. Klienci z różnych branży korzystają z tych informacji przy podejmowaniu decyzji zakupowych, ponieważ zweryfikowali je niezależni eksperci – mówi Stefan Dorski.

 

Źródło: Scania

TAG: Lastauto omnibus, MAN, Scania super, Scania Super 460 R, Scania Trucks, Södertälje, Stefan Dorski, Test 1000 punktów, układ napędowy Scania, Volvo

Co możesz jeszcze przeczytać

Na Osi odcinek nr 833
IVECO podczas Tour d’Europe: biometan na czele transformacji w kierunku zrównoważonej mobilności
nie zabijaj nie daj się zabić 932
Szalony slalom [Nie zabijaj, nie daj się zabić #27]

Najczęściej czytane

  • Lipcowy numer e-Route online!

    Lipcowy numer magazynu e-Route możecie już czyt...
  • Truck Story: kilka spostrzeżeń o Astrze | Na Osi 1140

    Truck Story: kilka spostrzeżeń o Astrze. Materi...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: tańczący Defender | Na Osi 1140

    Nie zabijaj, nie daj się zabić: tańczący Defend...
  • Niewłaściwa obsługa tachografu | Na Osi 1140

    Niewłaściwa obsługa tachografu. Materiał pochod...
  • Bauma część 5: zrobotyzowane koparki | Na Osi 1140

    Bauma część 5: zrobotyzowane koparki. Materiał ...

Archiwum

  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP