NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY

wtorek, 28 wrzesień 2021 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, CIEKAWOSTKI, GŁÓWNA, NEWS

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY (1)

Pierwszy w Polsce wydany klientowi pojazd IVECO T-WAY, to model 450-konny z podwoziem w układzie osi 8×4. Zabudowę pojazdu w postaci wywrotki tylnozsypowej wykonała firma Skibicki.

Przeznaczony do pracy na budowach, w tym przypadku czerwony IVECO T-WAY, jest napędzany nowoczesnym i ekonomicznym w eksploatacji silnikiem Cursor 13 o mocy 450 KM, współpracującym ze zautomatyzowaną skrzynią biegów HI-TRONIX. Dużą ładowność oraz mobilność zarówno podczas poruszania się po drogach utwardzonych, jak i placach budów, zapewnia mu czteroosiowe podwozie z napędem w układzie 8×4. Wysoki komfort pracy kierowcy możliwy jest, dzięki nowoczesnej kabinie wyposażonej w klimatyzację oraz radioodbiornik z Bluetooth. Łączność z pojazdem oraz przesyłanie danych związanych z jego eksploatacją odbywa się za pomocą modułu telematyki Connectivity Box.

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY (2)

Firma SOUTH STREAM zajmuje się budową oraz całorocznym utrzymaniem dróg i autostrad. Zapewnia również profesjonalne usługi transportu, sprzętowe oraz kierowania ruchem.

W swojej flocie ma ponad sześćdziesiąt pojazdów różnych marek, z czego 12 stanowią ciągniki siodłowe IVECO STRALIS AS oraz AT, oraz ciężarówki budowlane IVECO TRAKKER, a także IVECO EUROCARGO 4×4. W najbliższym czasie flota SOUTH STREAM zostanie powiększona o specjalistyczny ciągnik siodłowy IVECO S-WAY, z nowej gamy pojazdów ciężkich IVECO.

Uroczyste przekazanie Klientowi wyjątkowego, pierwszego w Polsce IVECO T-WAY, odbyło się w siedzibie autoryzowanego salonu oraz serwisu IVECO Uni-Truck Sp. z o.o. w Warszawie. Kluczyki do nowego pojazdu odebrał Krzysztof Mańkowski – Dyrektor Generalny SOUTH STREAM, natomiast IVECO Poland reprezentował Robert Ryczywolski – Key Account Manager.

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY (3)

IVECO T-WAY został zaprojektowany jako samochód oferujący najlepsze w swojej klasie osiągi w każdej misji terenowej. Pojazd wyróżnia się dzielnością terenową i niezwykłą wytrzymałością. Po poprzednikach odziedziczył legendarną solidność wynikającą z zastosowania wzmocnionego stalowego podwozia składającego się z ramy o grubości profili 10 mm, wytrzymującej najwyższy w segmencie moment zginający 177 kNm. Przednia oś ma nośność do 9 ton, a w celu maksymalizacji siły i osiągów w tylnej osi standardowo zastosowano zwolnice w piastach kół. Nowy wzmocniony układ tylnego zawieszenia z podwójnymi osiami optymalizuje masę pojazdu i poprawia dzielność w terenie, dzięki większemu prześwitowi poprzecznemu i kątowi zejścia.

Odpowiednią moc do napędu pojazdu oraz przystawki odbioru mocy (PTO) zapewnia niezawodny i oszczędny silnik IVECO Cursor 13 (pojemność 13 litrów), rozwijający do 510 KM (o 10 KM więcej w porównaniu z Trakkerem). W lżejszych konfiguracjach IVECO T-WAY jest dostępny także z silnikiem Cursor 9.

Jednostki współpracują ze sprawdzonymi 12- lub 16-biegowymi zautomatyzowanymi przekładniami HI-TRONIX, które teraz oferują także nowe funkcje opracowane specjalnie z myślą o mobilności w terenie. Hill Holder pomaga w utrzymaniu pojazdu na wzniesieniu, tryb wykołysania ułatwia odzyskanie przyczepności na śliskiej nawierzchni, a tryb pełzania umożliwia poruszanie się z minimalną prędkością na biegu jałowym. Na odcinkach szosowych system IVECO HI-CRUISE dodatkowo podnosi wydajność. W jego skład wchodzi przewidujący tempomat, który steruje zmianą biegów oraz funkcja ecoroll pozwalająca wykorzystać bezwładność pojazdu przy zjeździe ze wzniesienia. Dzięki nowym algorytmom, HITRONIX zapewnia doskonałą strategię zmiany biegów w każdej sytuacji.

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY (4)

IVECO T-WAY został zaprojektowany z myślą o wydajności i produktywności, które osiągnięto dzięki licznym funkcjom, niższej masie własnej oraz nowym usługom telematycznym i cyfrowym. Oferuje on nowe rozwiązanie oszczędzające paliwo w trakcie wykonywania zadań transportowych wymagających okazjonalnego załączania napędu na wszystkie koła (AWD): napęd hydrostatyczny HI-TRACTION w ciężarówkach i ciągnikach z napędem w układzie 6×4. System ten działa do prędkości 25 km/h i jest aktywowany automatycznie, w celu zapewnienia dodatkowego hydraulicznego napędu przednich kół w razie potrzeby. Ma on znaczną przewagę nad konwencjonalnym rozwiązaniem AWD pod względem zużycia paliwa i masy. W porównaniu z Trakkerem zwiększono ładowność, dzięki obniżeniu masy własnej o 325 kg poprzez zastosowanie nowej konstrukcji zawieszenia tylnych osi. Zalety tych rozwiązań ujawniają się szczególnie w trakcie zadań transportowych realizowanych częściowo po drogach utwardzonych, na przykład przy przewozie materiałów budowlanych.

IVECO T- WAY jest najlepiej skomunikowanym pojazdem w swojej klasie — podobnie jak cała nowa gama IVECO WAY ze stanowiącym wyposażenie standardowe modułem Connectivity Box. System łączności umożliwia telediagnostykę i konserwację predykcyjną, a także zdalne monitorowanie parametrów każdego pojazdu w dowolnym czasie przez menedżera floty, w celu zapewnienia maksymalnej efektywności. Konsekwentnie rozbudowywane portfolio skomunikowanych usług IVECO ON służy maksymalizacji produktywności klienta i trwałości pojazdu, a także ograniczeniu do minimum nieplanowanych przestojów.

IVECO Poland przekazało firmie South Stream pierwszy w Polsce nowy pojazd IVECO T-WAY (5)

Kabina IVECO T-WAY dzieli rozwiązania funkcjonalne i estetyczne z serią IVECO WAY, wyróżniając się podobnie smukłymi i aerodynamicznymi liniami. Dostępna w dwóch wersjach — krótkiej AD i długiej AT z dachem standardowym lub podwyższonym — jest przede wszystkim funkcjonalna, aby ułatwiać codzienną pracę kierowcy, dzięki rozwiązaniom poprawiającym widoczność, chroniącym przed zabrudzeniami oraz upraszczającym czynności przeglądowe i naprawcze. Cała strefa kierowcy została pomyślana jako praktyczne i ułatwiające życie wnętrze. Komfortowy i ergonomiczny fotel wraz nową koncepcją wielofunkcyjnej kierownicy zapewniają najwyższy komfort pracy.

Z uwagi na zazwyczaj trudne warunki eksploatacji IVECO T-WAY szczególnie zadbano o bezpieczeństwo kierowcy. Kabina zapewnia maksymalną ochronę, dzięki rozwiązaniom dalece przewyższającym wymagania homologacyjne. Nowy układ hamulcowy z przednimi hamulcami tarczowymi w wersjach z napędem częściowym (PWD), tylnymi hamulcami tarczowymi oraz sterowaniem elektronicznym (EBS) znacznie poprawia bezpieczeństwo kierowcy. Ponadto wszystkie modele są wyposażone w nowe zaawansowane systemy wspomagania jazdy (ADAS), obejmujące elektroniczną kontrolę stabilności i ostrzeganie przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

 

źródło: IVECO

TAG: Connectivity Box, Cursor 13, HI-TRACTION, HI-TRONIX, HITRONIX, IVECO HI-CRUISE, IVECO Poland, iveco t-way, IVECO Uni-Truck Sp. z o.o., iveco way, Krzysztof Mańkowski, Robert Ryczywolski, Skibicki, SOUTH STREAM, wywrotka, wywrotka tylnozsypowa

Co możesz jeszcze przeczytać

Manewr federalnego [Nie zabijaj, nie daj się zabić]
Manewr federalnego [Nie zabijaj, nie daj się zabić]
Wyczyny Iveco na rajdzie Dakar
Relacja z targów Warsaw Bus i MT TSL | Na Osi 1081

Najczęściej czytane

  • Truck Story: kilka spostrzeżeń o Astrze | Na Osi 1140

    Truck Story: kilka spostrzeżeń o Astrze. Materi...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: tańczący Defender | Na Osi 1140

    Nie zabijaj, nie daj się zabić: tańczący Defend...
  • Niewłaściwa obsługa tachografu | Na Osi 1140

    Niewłaściwa obsługa tachografu. Materiał pochod...
  • Bauma część 5: zrobotyzowane koparki | Na Osi 1140

    Bauma część 5: zrobotyzowane koparki. Materiał ...
  • Volvo Trucks Polska przekazuje rekordową partię Volvo FH Aero firmie SIS Trans.

    Volvo Trucks Polska zrealizowało największe w t...

Archiwum

  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP