NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

środa, 25 sierpień 2021 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

W pełni elektryczny Transit rozpoczyna pracę na europejskich drogach przed wprowadzeniem do sprzedaży seryjnej wiosną 2022 roku. Testy prowadzone będą przez klientów obsługiwanych przez wybranych, największych operatorów flotowych.

W ramach prób, dziesięć prototypów E-Transita zostanie poddanych intensywnym testom w warunkach realnej eksploatacji w sektorach: pocztowym, komunalnym, użyteczności publicznej, dostaw na ostatnią milę i dostaw artykułów spożywczych w Niemczech, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Wśród partnerów biorących udział w testach są AWB, Balfour Beatty, flota miejska Kolonii, DHL Express w Wielkiej Brytanii, DPD, Norwegian Post, Ocado i Recover Nordic.

Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

Flota prototypów poddanych testom obejmuje pełną gamę wariantów E-Transita, w tym furgony, furgon z podwójną kabiną i podwozia z kabiną, o masie całkowitej od 3,5 do 4,25 tony, ¹ a także różne specjalistyczne konwersje nadwozia, które spełniają złożone wymagania eksploatacyjne, jakie muszą spełniać pojazdy Transit.

Chcemy pokazać, że ułatwianie klientom ochrony środowiska może iść w parze z podnoszeniem produktywności ich firm – powiedział Dave Petts, szef działu miejskich zelektryfikowanych samochodów dostawczych w Ford of Europe. – Samochody w rękach klientów, którzy wykonują realne przebiegi, pomagają nam przedstawić korzyści biznesowe z posiadania E-Transita, a także dostarczają cennych informacji zwrotnych o sposobach użytkowania i praktykach związanych z ładowaniem, dzięki czemu możemy podnosić satysfakcję klientów. Przywiązujemy dużą wagę do traktowania naszych klientów jak rodzinę, a ten program potwierdza, jak cenna jest dla nas ta bliska współpraca.

Testy są ostatnim etapem prac rozwojowych Forda nad nowym E-Transitem, po wyczerpującym programie prób na poligonach doświadczalnych Forda i w ośrodkach badawczych. Partnerzy biorący udział w badaniu będą eksploatować prototypy E-Transita przez okres sześciu lub 12 miesięcy.

Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

Różnorodność specjalistycznych konwersji

E-Transit został zaprojektowany w sposób umożliwiający prostą i niekłopotliwą konwersję z wykorzystaniem tych samych podzespołów i elementów wyposażenia, które zostały opracowane dla istniejących modeli Transita. Wybrane pojazdy testowe zostały poddane modyfikacjom – we współpracy z autoryzowaną przez Forda siecią Qualified Vehicle Modifier – co pozwala na zaprezentowanie wszechstronności platformy E-Transita. Przykładowe konwersje to:

  • Chłodnia do przewozu artykułów spożywczych, zasilana przez system ProPower Onboard o mocy 2,3 kW
  • Bocznozsypowa zabudowa burtowa, wyposażona w oświetlenie i czujniki wagi załadunku
  • Wywrotka z burtami klatkowymi do wywozu śmieci
  • Furgon dostaw na ostatnią milę, wyposażony w nadwozie skrzyniowe z przejściową przegrodą + pneumatyczne tylne zawieszenie
  • Furgon dostaw na ostatnią milę z wewnętrznymi półkami, przejściową przegrodą i składanym przednim siedzeniem typu jump seat
Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego
Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego
Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

Program testów dla klientów E-Transita jest kontynuacją zakończonego sukcesem wcześniejszego programu z udziałem Transita Custom Plug-In Hybrid, w ramach którego część klientów poruszających się na co dzień w obszarach miejskich przejechała ponad 240 tys. km (150 tys. mil). Okazało się, że w centrum Londynu mogą oni w trybie bezemisyjnym pokonywać 75% swoich tras. ² Dalsze testy w Kolonii pomogły przedstawić korzyści płynące z zastosowania systemu dynamicznego geofencingu, która automatycznie uruchamiała bezemisyjny tryb EV Now w obszarach o szczególnie wysokim zanieczyszczeniu atmosfery, aby wpłynąć na poprawę stanu powietrza na obszarach miejskich.

W 2020 roku Ford po raz szósty z rzędu osiągnął pozycję lidera sprzedaży pojazdów użytkowych w Europie. Tendencja ta nie zmieniła się w roku 2021, a Ford utrzymał w pierwszej połowie bieżącego roku pozycję najlepiej sprzedającej się marki pojazdów użytkowych w regionie. ³

Ford E-Transit wjeżdża na europejskie drogi, a klienci flotowi rozpoczynają testy oszczędnego, w pełni elektrycznego modelu dostawczego

¹ Masa przewożonych ładunków ograniczona jest dopuszczalną masą pojazdu i rozkładem tej masy na osie.

² https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2019/07/08/hybrid-electric-vans-present-practical–accessible-solution-for-.html

³ https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2021/07/21/ford-of-europe-sales-highlights-q2-2021.html

 

źródło: Ford Polska

TAG: Dave Petts, E-Transit, flota pojazdów, Ford, Ford E-Transit, Ford of Europe, ford transit, Qualified Vehicle Modifier, Samochód Dostawczy, samochody dostawcze, Transit

Co możesz jeszcze przeczytać

Na Osi – odc. 808 z dnia 9.02.2019
eksperci 928
Wydłużenie czasu jazdy dziennej? Strata karty kierowcy? | Eksperci odpowiadają
Hyundai Motor Company dostarczy w pełni elektryczny lekki samochód dostawczy ze swojej globalnej platformy eLCV do IVECO Group w Europie

Najczęściej czytane

  • Jazda autolawetą o ładowności 15 ton | Na Osi 1139

    Ekspert rozwiewa wątpliwości widza jeżdżącego a...
  • Mikrus – najmniejszy polski samochód | Na Osi 1139

    Muzeum Motoryzacji Wena część 10: najmniejszy p...
  • Samochody sportowe na Poznań Motor Show 2025 | Na Osi 1139

    Poznań Motor Show 2025 część 3: auta sportowe. ...
  • Co druga firma transportowa nie planuje w tym roku rozwoju

    Wysokie ceny paliw i opłat autostradowych, niżs...
  • Prawdziwy taniec na drodze | ZAJAWKA Na Osi 1140

    W 1140 odcinku Na Osi przeanalizujemy prawdziwy...

Archiwum

  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP