Informujemy, że od 15 kwietnia do 15 maja Motowizja jest niekodowana – dostępna w otwartym oknie platformy NC+. Wszyscy widzowie mają okazję śledzić nasz program „Na Osi”, w jakości HD, na pozycji 120.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215, w Multimedia Polska – kanał 127, w TOYA na kanale 32, w Netii na kanale 81 oraz w Inea na kanale 532 jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport oraz w player.pl – pakiet Moto, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT, WP Pilot. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja
www.youtube.com/c/motowizjahd

![Targi Agro Show – ostatnia część relacji, historia MB Atego i teledyski [Na Osi 976] Targi Agro Show - ostatnia część relacji, historia MB Atego i teledyski [Na Osi 976]](https://naosi.pl/wp-content/uploads/2022/05/na-osi-976-www-hd-2-370x240_c.jpg)
![Truck Story: tuning oldtimerów na przykładzie trucków z Master Truck Show [Na Osi 974] Truck Story: tuning oldtimerów na przykładzie trucków z Master Truck Show [Na Osi 974]](https://naosi.pl/wp-content/uploads/2022/04/973-truck-story-tuning-oldtimery-2-370x240_c.jpg)


