NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • 600‑tysięczny egzemplarz Eurocargo wyprodukowany w kultowych zakładach IVECO w Brescii

600‑tysięczny egzemplarz Eurocargo wyprodukowany w kultowych zakładach IVECO w Brescii

piątek, 30 lipiec 2021 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, GŁÓWNA, NEWS

600‑tysięczny egzemplarz Eurocargo wyprodukowany w kultowych zakładach IVECO w Brescii

IVECO 600000th EUROCARGO

Firma IVECO wyprodukowała 600‑tysięczny egzemplarz modelu Eurocargo w zakładach w Brescii. Ta kultowa fabryka odgrywa kluczową rolę w produkcji kolejnych generacji Eurocargo — pojazdu mogącego poszczycić się wspaniałą tradycją, której częścią są konsekwentnie wprowadzane przyszłościowe innowacje. Zakłady w Brescii zawsze były głównym centrum produkcji Eurocargo, a licząca około 1600 osób załoga wykazuje się wielkim zaangażowaniem w swoją pracę.

Mówi dyrektor fabryki w Brescii, Marco Colonna: Z dumą odnotowujemy wyprodukowanie 600‑tysięcznego Eurocargo, którego czwarta generacja od lat odnosi nieprzerwane sukcesy. Jubileuszowy egzemplarz oczywiście nie mógł być napędzany niczym innym jak sprężonym gazem ziemnym (CNG). W ten sposób IVECO wyraźnie potwierdza swoje nieprzerwane zaangażowanie na rzecz zrównoważonej mobilności. Eurocargo — zaprojektowany przez Bertone i wprowadzony do oferty w 1991 roku — był pomyślany jako jeden z najbardziej innowacyjnych pojazdów przemysłowych na rynku, co znalazło odzwierciedlenie w wyjątkowym sukcesie sprzedażowym. Modułowa konstrukcja kabiny z platformą otwierała szerokie możliwości konfiguracji pojazdu według potrzeb użytkownika bez nadmiernych kosztów. Od tego czasu model jest stale udoskonalany, a dzięki kolejnym innowacjom zaplanowanym na najbliższe lata będzie się stawał jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska.

IVECO jako pionier zrównoważonego rozwoju codziennie stara się aktywnie ograniczać emisję CO2 z produkowanych przez siebie pojazdów z alternatywnym napędem, które są idealnym rozwiązaniem na czasy transformacji energetycznej w branży transportowej. Gaz ziemny przynosi korzyści środowisku i gospodarce, ponieważ jest najbardziej efektywnym rozwiązaniem dostępnym już dziś w odpowiedzi na potrzeby jutra. Eurocargo napędzane gazem ziemnym są też niezwykle ciche, dzięki czemu idealnie sprawdzają się w warunkach miejskich.

Zespół w Brescii wykorzystuje synergie w każdej fazie produkcji, od montażu podwozia i kabiny poprzez lakierowanie, montaż przekładni i wyposażenia wnętrza aż po końcową kontrolę produktu. W fabryce powstają też wersje specjalne dla wojska i straży pożarnej. Na taką elastyczność pozwala system pracy zespołowej „World Class Manufacturing” wprowadzony w 2007 r. w celu całkowitego wyeliminowania usterek, nieefektywnych czynności, odpadów oraz wypadków. Daje to Eurocargo przewagę — nie tylko pod względem wzornictwa, ale także parametrów i osiągów.

Początki zakładu sięgają 1903 r., kiedy to Roberto Züst założył Fabbrica Automobili. W 1928 r. firma zmieniła nazwę na Officine Meccaniche (OM), a w 1968 r. została zakupiona przez Fiata. OM początkowo produkowała samochody (w tym modele wyścigowe), po czym zmieniła branżę na rolniczą, a jeszcze później zajęła się produkcją pojazdów dla przemysłu. W 1975 r. OM była jednym z „partnerów-założycieli” nowo powstającej spółki IVECO. W 1991 r. zakład został wybrany jako miejsce uruchomienia produkcji nowego Eurocargo. Stał się on „kolebką” tego modelu, a następnie odegrał kluczową rolę w planowaniu jego kolejnych, zaawansowanych technologicznie i zrównoważonych generacji. Sama fabryka również angażuje się w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój. W ciągu najbliższych kilku miesięcy na jej terenie zostanie zainstalowanych około 20 000 m2 paneli słonecznych, które pozwolą ograniczyć emisję CO2 o 1300 ton rocznie.

 

źródło: IVECO

TAG: 600‑tysięczny egzemplarz, CNG, Eurocargo, Iveco, Marco Colonna

Co możesz jeszcze przeczytać

Volvo Trucks udoskonala wydajność paliwową na długich dystansach
Volvo Trucks udoskonala wydajność paliwową na długich dystansach
Targi Stacja Paliw, Spotkanie PUT w Krzyżowej cz. 1, parada autobusów w Warszawie [Na Osi 988]
Targi Stacja Paliw, Spotkanie PUT w Krzyżowej cz. 1, parada autobusów w Warszawie [Na Osi 988]
Sprawdź jak możesz pomóc z OPOLTRANS Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych
Sprawdź jak możesz pomóc z OPOLTRANS Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych

Najczęściej czytane

  • Lipcowy numer e-Route online!

    Lipcowy numer magazynu e-Route możecie już czyt...
  • Truck Story: kilka spostrzeżeń o Astrze | Na Osi 1140

    Truck Story: kilka spostrzeżeń o Astrze. Materi...
  • Nie zabijaj, nie daj się zabić: tańczący Defender | Na Osi 1140

    Nie zabijaj, nie daj się zabić: tańczący Defend...
  • Niewłaściwa obsługa tachografu | Na Osi 1140

    Niewłaściwa obsługa tachografu. Materiał pochod...
  • Bauma część 5: zrobotyzowane koparki | Na Osi 1140

    Bauma część 5: zrobotyzowane koparki. Materiał ...

Archiwum

  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP