
Możliwość działania transportu drogowego na trasie Chiny-Europa, istnieje dzięki cyfrowej firmie spedycyjnej, mówiąc prościej, dzięki firmie InstaFreight.

Taki transport zająć ma od 20 do 22 dni. Czas jest możliwy do skrócenia zamawiając zestawy w podwójnej obsadzie.
Kryzys, z którym borykamy się dziś na całym świecie i problemy jakie inklinuje dla przepływu towarów najpierw w Chinach a dzisiaj również w Europie to największe wyzwanie dla logistyki ostatnich lat mówi Philipp Ortwein, współzałożyciel i dyrektor zarządzający InstaFreight GmbH. Naszym celem na ten czas w Instafreight, poza rzecz jasna utrzymaniem wysokiej jakości na skomplikowanym rynku wewnątrz europejskim, jest wykorzystanie naszej platformy cyfrowej również na poziomie eurazjatyckim. Dla towarów o znaczeniu systemowym liczy się każdy dzień – podkreśla Philipp Ortwein.
źródło: https://etransport.pl/ | http://instafreight.us/


![Jan Buczek nt. aktualnych problemów przewoźników /cz. 2 [Na Osi 1007] Jan Buczek nt. aktualnych problemów przewoźników /cz. 2 [Na Osi 1007]](https://naosi.pl/wp-content/uploads/2022/12/1007-ozpd-zmpd-cz2-2-370x240_c.jpg)

