NA OSI

TV BRAWOKONTAKT
  • OGLĄDAJ
    • naosi.pl
    • player.pl
  • ODCINKI
  • AKTUALNOŚCI
  • PROGRAM
    • o programie
    • godziny emisji
    • producent
    • sponsorzy
  • MASTER TRUCK
    • WYDARZENIE
    • MT ODCINKI
  • TRUCKER CLUB
  • TESTY
ZAREKLAMUJ SIĘ
  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • Elektromobilność: Renault Trucks Gamy T i C E-Tech dostępne w przedsprzedaży

Elektromobilność: Renault Trucks Gamy T i C E-Tech dostępne w przedsprzedaży

środa, 26 październik 2022 / Opublikowane w AKTUALNOŚCI, All, NEWS, ODPOWIEDZI EKSPERTA

Elektromobilność: Renault Trucks Gamy T i C E-Tech dostępne w przedsprzedaży

ELEKTROMOBILNOŚĆ: RENAULT TRUCKS GAMY T I C E-TECH DOSTĘPNE W PRZEDSPRZEDAŻY

Firma Renault Trucks rozpoczęła przedsprzedaż modeli T i C, dedykowanych odpowiednio dla transportu regionalnego oraz branży budowlanej. Pojazdy elektryczne o DMC do 44 ton produkowane będą w zakładzie w Bourg-en-Bresse.

Modele T i C są dostępne w przedsprzedaży u przedstawicieli Renault Trucks w Europie. Przewoźnicy mogą już teraz dokonywać rezerwacji pierwszych partii tych pojazdów. Produkcja modeli T i C rozpocznie się pod koniec roku 2023 w miejscowości Bourg-en-Bresse.

Duży wybór elektrycznych silników i akumulatorów

Aby spełnić liczne wymogi branży budowlanej i transportu regionalnego, Renault Trucks T i C E-Tech mogą zostać wyposażone w dwa lub trzy silniki elektryczne o łącznej mocy do 490 kW.

W ofercie znajduje się szeroki wybór konfiguracji akumulatorów trakcyjnych – ciężarówki mogą być wyposażone w cztery do sześciu pakietów akumulatorów litowo-jonowych o pojemności od 390 do 540 kWh. Akumulatory mogą być ładowane prądem zmiennym (AC) o mocy do 43 kW lub prądem stałym (DC) o mocy do 250 kW. Ciężarówki będą mogły przejechać do 300 km na jednym ładowaniu oraz do 500 km przy jednogodzinnym szybkim ładowaniu mocą 250 kW.

Ogniwa i moduły akumulatorowe zostaną dostarczone przez Samsung SDI i zmontowane w Gandawie, w Belgii, w zakładzie należącym do Grupy Volvo, do której należy Renault Trucks.

Trzy rodzaje przystawek odbioru mocy oraz szeroki wybór rozstawów osi

Aby można je było łatwo dostosować do każdego rodzaju zabudowy, a tym samym do każdego rodzaju zadań transportowych, modele T i C mogą być wyposażone w trzy rodzaje przystawek odbioru mocy: elektryczną, elektromechaniczną lub mechaniczną od skrzyni biegów.

Nowe modele T i C będą dysponowały dopuszczalną masą całkowitą do 44 ton i będą dostępne w wersjach jako ciągnik siodłowy 4×2 oraz 6×2, z kabiną Sleeper cab i rozstawem osi 3.900 mm. Dostępne będą również podwozia do zabudowy z układem osi 4×2, 6×2 oraz tridem 8×4, z kabinami Day cab i Sleeper cab oraz jedenaście wariantów rozstawu osi od 3.900 do 6.700 mm.

Gama usług dla optymalnej efektywności

W celu zapewnienia bezawaryjności oraz optymalnej wydajności, Renault Trucks T i C będą dostarczane z pełnym zakresem usług dodatkowych. Obejmuje to w szczególności kontrakty serwisowe Start & Drive Predict, w ramach, których monitorowany jest stan akumulatorów oraz elementów ulegających zużyciu, co pozwala uniknąć niespodziewanych przestojów i odpowiednio zaplanować działania obsługowe. Modele T i C E-Tech są kompatybilne z usługą Optifleet, która pozwala na zarządzanie flotą poprzez planowanie tras, zdalne przypisywanie przejazdów do kierowców, a także umożliwia informowanie klientów o czasach dostaw oraz bieżące monitorowanie poziomu naładowania akumulatorów, by móc optymalizować zużycie energii.

Renault Trucks T i C E-Tech są integralną częścią kompletnego ekosystemu stworzonego w celu dekarbonizacji transportu, który obejmuje wsparcie przewoźników w ich transformacji energetycznej, poprzez takie działania jak analiza potrzeb, nadzór nad wdrożeniem rozwiązań a następnie monitorowanie bieżących działań. Analiza odbywa się z wykorzystaniem narzędzia Range Simulator, które umożliwia ekspertom Renault Trucks dokładne zweryfikowanie zużycia energii przez pojazdy, biorąc pod uwagę trasy, warunki pogodowe, ładunek czy wykorzystanie dodatkowych urządzeń.

 

Źródło: Renault Trucks

TAG: Bourg-en-Bresse, elektryczne silniki i akumulatory, pojazdy elektryczne, przedsprzedaż modeli T i C, renault c, Renault T, Renault Trucks

Co możesz jeszcze przeczytać

Najbardziej awaryjne auta. Raport TUV 2019.
Ford F MAX na polskim rynku | Na Osi 1127
Trucker Club ODCINEK 9/2025

Najczęściej czytane

  • IVECO nadaje tempo zrównoważonym wyścigom ciężarówek w mistrzostwach Goodyear FIA European Truck Racing Championship 2025 dzięki przełomowemu ePaceTruck

    Jako oficjalny partner Goodyear FIA European Tr...
  • Wymiana prawa jazdy kierowców z krajów trzecich pod lupą ITD

    W czasie kontroli drogowej pokazanie prawa jazd...
  • Trucker Club ODCINEK 11/2025

    W 11 odcinku Trucker Clubu 4 część relacji z Ma...
  • IVECO z sukcesem zakończyło testy półautonomicznych pojazdów ciężarowych we współpracy z partnerami Plus, DSV i dm-drogerie markt

    IVECO pomyślnie zakończyło testy swojej pionier...
  • Truck Story: Lekki ciągnik MB Axor do cystern | Na Osi 1133

    Truck Story: Lekki ciągnik MB Axor do cystern. ...

Archiwum

  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • Listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • Listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • październik 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • 0

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • All
  • CIEKAWOSTKI
  • GŁÓWNA
  • KALENDARIUM WYDARZEŃ
  • KIEROWCA i JEGO AUTO
  • MASTER TRUCK
  • MOTO FARMER
  • NA OSI
  • NA OSI TV
  • NEWS
  • NIE ZABIJAJ NIE DAJ SIĘ ZABIĆ
  • ODCINKI
  • ODPOWIEDZI EKSPERTA
  • PROGRAM
  • PRZEWOŹNIK
  • REPORTAŻE
  • TELEDYSKI
  • TESTY
  • TRUCK STORY
  • TRUCK VS. TRUCK
  • TRUCKER CLUB
  • WARSZTAT
  • ZLOTY
  • ZWIASTUNY

Producent programu

Oglądaj naosi.pl
Oglądaj player.pl
Odcinki
Aktualności
O programie
Godziny emisji
Producent

Sponsorzy
Galeria
Master Truck
Trucker Club
Testy
Zareklamuj się
Kontakt

TV Brawo
Brawo Disco Polo
Studio
Fotolustro
Nasza załoga
Pracuj w TV Brawo
Praktyki

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Regulamin

Polityka prywatności

Designed by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

Producent programu

Główny sponsor programu

Telewizyjne Studio BRAWO,
ul. Nowowiejska 1, 46-073 Chróścina

Tel.: + 77 464 02 08
e-mail: biuro@tvbrawo.pl

Polityka prywatności

Regulamin

Made by EXODUS BRAND  © 2019 Studio BRAWO All rights reserved.

TOP