Cztery kluczowe obszary i dwadzieścia prelekcji, dla których warto wziąć udział w konferencji?
ZARZĄDZANIE:
– Turkusowa firma XXI wieku – współpraca zamiast rywalizacji.
– Dogmatyka kosztowa wobec dostawców – jak bat staje się pętlą?
– W cieniu wypalenia… zanim podejmiesz decyzję o ucieczce w Bieszczady.
– Co przyniosą unijne negocjacje pakietu mobilności?
PRAWO:
– Co zrobić, gdy ZUS odmawia wydania druku A1?
– Nowe zmiany w zasadach mocowania i zabezpieczania ładunków.
– Jakie zmiany dla sektora TSL przyniesie RODO?
– Odpoczynki tygodniowe – nowe regulacje i nadchodzące zmiany.
FINANSE:
– Split payment – mechanizm podzielonej płatności w VAT.
– Nowości w systemach opłat drogowych w Europie.
– Zabezpieczenia należności przed i w trakcie windykacji.
– Obszary optymalizacji kosztowej w firmie transportowej.
LOGISTYKA:
– Strategia budowania „TAM” – o uszczelnianiu łańcucha dostaw.
– Dawid i Goliat – logistyka i technologia jako narzędzia konkurencji.
– Blockchain – rewolucja w zarządzaniu zaufaniem w sieci.
– „Chmura nad logistyką” – czyli przyszłość oprogramowania.
  ZAREZERWUJ MIEJSCE
7

PROGRAM KONFERENCJI:
Turkusowa firma XXI wieku. Wspłópraca zamiast rywalizacji.
Odpowiedzialność zamiast systemów motywacyjnych. Odrzucenie zasad korporacyjnych.
– Prof. Andrzej Blikle.
Co zrobić, gdy ZUS odmawia wydania druku A1? Prawne aspekty zatrudniania kierowców ze wschodu.
– Karolina Schiffter, Raczkowski & Paruch
Split payment – mechanizm podzielonej płatności w VAT – konsekwencje praktyczne dla firm transportowych.
– Rafał Pogorzelski, kancelaria doradztwa podatkowego Jamróz i Pogorzelski
PANEL DYSKUSYJNY: Dogmatyka kosztowa wobec dostawców – jak bat staje się pętlą.
– Tomasz Sączek, Teslog
Unijne negocjacje pakietu mobilności startują w grudniu.
Czy jesteśmy przygotowani do obrony naszych interesów?
– Joanna Jasiewicz, Gide Loyrette Nouel, Paryż/Warszawa
Strategia budowania „TAM” – o uszczelnianiu łańcucha dostaw.
– Adam Chazanow, Graphene Partners
Rewolucyjne zmiany w zasadach mocowania i zabezpieczania ładunków,
które dotkną zarówno firmy transportowe, spedycyjne, jak i nadawców.
– Łukasz Chwalczuk, kancelaria prawna Iuridica
Przyszłość europejskiego rynku transportowego w rękach brukselskich urzędników.
Jakie są możliwe scenariusze dla branży przewozowej?
– Maciej Wroński, prezes Transport i Logistyka PolsKA…..
Czytaj:  http://www.konferencje.transport-manager.pl/index.php/program-konferencji-36

 

Zobacz także