Przynajmniej w oddziale Opolu z którym mamy przykre doświadczenia, zarówno w samym mieście, jak i jego najbliższej okolicy. Najpierw logo-fedex-kurierotrzymujemy wiadomość, o wydaniu przesyłki do doręczenia, ale czekamy bezowocnie, bo kurier się nie zjawia. Natomiast na stronie do śledzenia przesyłek pojawia się informacja, że kurier podjął próbę doręczenia, ale była ona nieskuteczna i przesyłka została awizowana. Zdumieni – bo przecież czekamy na kuriera, w biurze jest kilka osób i nie ma takiej chwili, aby nikt w nim nie przebywał – interweniujemy w biurze obsługi klienta. Przyjmująca naszą reklamację pani deklaruje chęć dowiezienia paczki, jednak zamiast niej na stronie internetowej pojawia się informacja o zmianie terminu doręczenia. Mija kolejny dzień, potem następny, a wyczekiwana przesyłka ciągle do nas nie dociera, mimo dalszych interwencji w biurze obsługi. Dochodzenie praw i żądanie wyrównania strat nie jest możliwe ani przez nadawcę, ani przez nas, bo przecież paczka nie zaginęła, choć ciągle nie została doręczona. Przepychanka trwa i nie widać nadziei na rozwiązanie tej patowej sytuacji, ale powzięliśmy mocne postanowienie, że nie odpuścimy. A wszystkim wokół zdecydowanie odradzamy korzystania z usług FedEx’u.
Źródło fotografii: https://www.jakimkurierem.pl/project/kurier-fedex/

Zobacz także